Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@19:13:25 GMT

جوان 18 ساله ای در سد آناهیتا کنگاور غرق شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۷۹۳۱۷

جوان 18 ساله ای در سد آناهیتا کنگاور غرق شد

سرهنگ حسین براری عصر جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این حادثه ساعت 16 و 30 دقیقه امروز به مرکز فوریت های پلیس اطلاع داده شد که بلافاصله تیم های امدادی شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: با وجود اینکه کار ساخت این سد هنوز ادامه دارد، ولی آب های فصلی زیادی در پشت سد جمع می شود و جوانان فرصت را برای شنا مناسب می بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: یکی از چهار جوانی که برای شنا به سد نیمه کاره آناهیتا در روستای قره گزلو رفته بود، به علت آشنا نبودن با فن شنا غرق شد.
وی اضافه کرد: تاکنون پیکر این جوان کشف نشده و جستجوها توسط نهادهای امداد رسان همچنان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی کنگاور گفت: شنا در سد و یا رودخانه ها بسیار خطرناک است اما با وجود هشدارهای داده شده افراد بدون توجه به این هشدارها وارد رودخانه ها شده و جان خود را از دست می دهند.
سد مخزنی آناهیتا (کبوترلانه) در 10 کیلومتری شمال غرب کنگاور قرار دارد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور

محمد خزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه سطح زیر کشت گندم شهرستان کنگاور ۱۵ هزار هکتار است، گفت : با توجه به بارش‌های مناسبی که در سال زراعی جاری داشته‌ایم عملکرد مناسبی را از مزارع شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در سال زراعی جاری تولید گندم از مرز ۶۱ هزار تن عبور کند که در صورت تحقق این امر این میزان تولید گندم در شهرستان در چند سال اخیر کم سابقه خواهد بود.

او به کشاورزان توصیه کرد؛ جهت رسیدن به این هدف با مشورت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی نسبت به سمپاشی با سن گندم و زنگ زرد گندم اقدام نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور افزود: کمیته برداشت محصولات کشاورزی در وقت مناسب تشکیل شده و تمهیدات لازم در خصوص برداشت غلات انجام خواهد شد.

خزایی از کشاورزان شهرستان خواست مراقب حوادث احتمالی بویژه آتش سوزی در سطح مزارع و مراتع شهرستان باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر