Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرپرست پرسپوليس با تاکيد بر اينکه پرسپوليس از هواداران خواست نگران نباشند ومنتظر حضور تيمي قدرتمند براي ليگ سال آينده باشند با خبرنگار ورزش سه گفتگو کرد.


به گزارش "ورزش سه"، خوردبين در پاسخ سوال جديد ترين اتفاقات پرسپوليس در حوزه نقل وانتقالات گفت: درباره ملي پوشان تا به تمرين بر نگردند نميتوان با قاطعيت حرفي زد اما مطمئن باشيد بهترين تصميمات در باره بازيکنان مختلف گرفته خواهد شد ، تصميمي که منافع پرسپوليس وبه دنبال آن منافع بازيکنان در آن لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خوردبين درباره کمال کاميابي نيا گفت: توافق ضمني انجام شده است اما تا وقتي قرارداد تازه امضا نشود نميتوان اطمينان صددرصد داشت که او در پرسپوليس مي ماند با اين حال در صورت حضور کمال کاميابي نيا ونور اللهي در تيم،بايد گفت شرايط تيم از سال گذشته بهتر خواهد بود.

خوردبين اعلام کرد: همين امروز درباره آخرين شرايط نور اللهي با او به گفتگو نشسته وشرايط حضور تقريبا قطعي او را مطرح خواهيم کرد.

خوردبين ادامه داد : ديدگاه هواداران ما نسبت به نقل وانتقالات بايد کلان باشد .اين عزيزان نگران رفتن سروش رفيعي نبايد باشند وبايد به خاطر داشته باشند که در نيم فصل اول پارسال ، جايگاه بسيار خوب تيم ما در شرايطي حادث شد که رفيعي نبود ضمن اين که جذب 4بازيکن تازه ما در مسير رفع نواقص حرکتي بسيار هوشمند بود وبا اين رفتار حرفه اي تکامل حرفه اي گري در پرسپوليس کاملا عيان خواهد بود .جذب برخي از بازيکنان که به تيم هاي ديگر رفته اند براي ما بسيار سهل الوصول بود واين نفرات با مبلغ بسيار کمتر به پرسپوليس مي آمدند اما ما دنبال گرفتن بازيکنان مطرح براي ضعيف کردن ديگران نيستيم بلکه براي تقويت خودمان کار مي کنيم ومي دانيم که در فوتبال ما هيچ تيمي نميتواند برابر اين تيم قدرتنمايي کند ولو همه ليگ فوتبال ما به جز لژيونر ها اگر همه ستارگان خود را جمع کنند و روبروي ما قرار گيرند برابر ما بازنده خواهند بود .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۷۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم

جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • عکس| شهاب زاهدی از پله بهتر است!
  • برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس