Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - مدیرعامل پایانه های نفتی ایران از رفع مشکل نقاط بحرانی خطوط لوله خبر داد و گفت: در راستای توسعه ظرفیت صادرات نفت خام کشور، اسکله‌های جزیره خارگ نوسازی شد.

سید پیروز موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان قطب صادرات نفتی ایران محسوب می‌شود که نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور دارد و بیش از ۹۵ درصد از نفت خام کشور از این جزیره صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال اقتصادی مقاومتی، تولید و اشتغال بیان کرد: در این راستا پایانه‌های نفتی ایران با توجه به نقش تاثیرگذار در صادرات، به عنوان یکی از نهادهای کلیدی در تحقق شعار سال محسوب می‌شوند.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران اضافه کرد: در سال‌های اخیر به منظور افزایش ظرفیت صادرات نفت کشور و همچنین صادرات دیگر فرآورده‌های نفتی نسبت به چابک‌سازی پایانه‌های نفی اقدامات اساسی انجام شده است.

وی از نوسازی اسکله‌های صادرات نفت خام در جزیره خارگ به عنوان یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته نام برد و افزود: افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی نفت خام از دیگر طرح‌های مهمی بوده که با موفقیت همراه شده است.

موسوی از راه‌اندازی و عملیاتی‌شدن اسکله‌های جدید در جزیره خارگ خبر داد و بیان کرد: در گذشته پنج اسکله در این جزیره فعال بود که هم‌اکنون تعداد اسکله‌های صادراتی به ۹ اسکله رسیده است.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران از رفع مشکلات خطوط انتقال زیردریایی به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های مهم اشاره کرد و گفت: ایمن‌سازی نقاط بحرانی در ۳۰۰ نقطه انجام شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  تقی پاشایی گفت: با توجه به عمر بالای لوله‌ها و فرسودگی لوله‌های خطوط انتقال مجتمع ۳ روستایی ارسی (ارسی، چشمه، آغبلاغ ولدیان) که دچار ترکیدگی‌های زیاد بود و همچنین گرفتگی لویل‌ها برا اثر رسوب بود، اصلاح آن در دستور کار قرار گرفت.
پاشایی تصریح کرد: اجرای خط انتقال و مخزن ۲۰۰ متر مکعبی توسط امور عشایر انجام و بعد از تحویل پروژه اتصال مخزن به خطوط انتقال از طریق ایستگاه‌های پمپاژ توسط شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در ۷ نقطه به انجام رسید.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مخزن قدیمی روستای آغبلاغ ولدیان در کد ارتفاعی مناسبی احداث نشده بود و بالادست روستا همواره با مشکل قطعی آب و افت فشار آب روبرو بودند، با بهره برداری از مخزن این مشکل آب در این روستا نیز رفع شد.
سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی افزود: با اصلاح سایز و عمق لوله گذاری و احداث شیر‌های هوا و تخلیه از قطعی آب شرب در روستا‌های مجتمع ارسی جلوگیری و همچنین وقوع اتفاقات پی در پی در خط انتقال نیز مرتفع شد.

دیگر خبرها

  • تغییر رنگ و بوی آب پکیج
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • مزایا و معایب استفاده از لوله مانیسمان و لوله اسپیرال به عنوان لوله گازی چیست ؟
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • نوسازی و بهسازی فرودگاه شهدای جزیره خارگ پایان یافت
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد