Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-25@17:45:25 GMT

آموزش طرز تهیه پیتزا مرغ و سبزیجات

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۸۱۸۵۵

پیتزا مرغ و سبزیجات برای افرادی که رژیم دارند ولی علاقه ی زیادی به پیتزا دارند بسیار مفید و مناسب است. می توانند این پیتزا را در خانه بپزید تا از لحاظ بهداشتی و تازه بودن مواد داخل آن خیالتان راحت باشد. با دکتر سلام همراه باشید و آموزش پیتزای مرغ و سبزیجات.

مواد لازم برای تهیه پیتزا مرغ و سبزیجات

سینه مرغ:سینه مرغ:نیم کیلو

قارچ:نیم کیلو

فلفل دلمه‌ ای متوسط: 2 عدد

پیاز: 1 عدد

سس گوجه‌فرنگی:به میزان لازم

ادویه کاری:به میزان لازم

نمک و فلفل: به میزان لازم

 

 

 

طرز تهیه پیتزا مرغ و سبزیجات

قبل از این که شروع به پخت مواد پیتزا کنید، باید خمیر را آماده کرده و بگذارید تا ور بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آماده‌سازی خمیر، مرغ را به‌همراه پیاز و کمی زردچوبه بگذارید تا بپزد. مقداری که نیم‌پز شد، نمک را هم اضافه کنید. بعد از این که مرغ‌ها پخت و کمی خنک شد، آن‌ها را ریش‌ریش کنید. قارچ‌ها و فلفل‌دلمه‌ها را هم به اندازه‌ها و شکل‌های دلخواه خرد کنید.

مقدار کمی روغن در تابه بریزید و قارچ‌ها را تفت دهید. آب که انداخت و سبک شد، فلفل‌دلمه، مرغ‌ها، ادویه کاری، نمک و فلفل را نیز اضافه کنید. کمی که تفت خورد، از روی حرارت بردارید. به این نکته توجه داشته باشید که قارچ بهتر است زیاد تفت نخورد و درواقع سرخ نشود؛ چراکه خواص و طعم عالی‌اش از دست می‌رود. خمیر پیتزا را به اندازه مناسب و طوری که قطرش بیشتر از 2سانتی‌متر نشود، پهن کنید.

سس را روی‌ خمیر بمالید و بعد موادی را که آماده کرده‌اید، روی خمیر پهن کنید و پنیر پیتزا را بریزید. در مرحله بعد اگر دوست داشتید می‌توانید مقداری سس هم اضافه کنید و در فر قرار دهید و بگذارید در دمای ۲۲۰درجه سانتی‌گراد به مدت نیم‌ساعت بپزد. وقتی که خمیر کمی پخت، پنیر را اضافه کرده و یک‌ربع دیگر در فر قرار می‌دهیم.

 

بیشتر بدانید

جلوگیری از چاقی با پیتزاهای رژیمی و کم کالری

از خوردن پیتزاهای ارزان پرهیز کنید

دستور تهیه پیتزای ضد سرطان! پیشنهاد ویژه دکترسلام

منبع: ایده آل

 

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰۰ مسئول ایمنی در کارگاه‌های تولیدی، خدماتی و عمرانی این استان بر اجرای دستورالعمل های ایمنی و بهداشت کار نظارت می‌کنند.

خلیل احمد سلامی امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت در جلسه با مسئولین ایمنی استان اظهار کرد: ایمنی و بهداشت کار از مهمترین مسائلی است که هر فرد در هر سطحی در محیط کار و زندگی باید به آن توجه کند، زیرا غفلت از آن باعث صدمات و ضایعات جبران ناپذیری می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش نکته کلیدی پیشگیری از حوادث کار است، افزود: طبق قانون کار، کارگاه‌ها پیش از راه‌اندازی باید چارچوب ایمنی را داشته و آموزش‌های لازم را به نیروهای خود داده باشند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: طی سال گذشته با مجموع اقدامات نظارتی بازرسان کار و ارائه آموزش‌های کاربردی به جامعه هدف، میزان حوادث ناشی از کار در استان نسبت به سال قبل‌تر، ۱۰ درصد کاهش یافت.

سلامی از فعالیت ۳۹۶ کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در سیستان و بلوچستان هم خبر داد و گفت: از وظایف کمیته‌ حفاظت فنی و بهداشت کار می‌توان به طرح مسائل و مشکلات حفاظتی و بهداشتی در جلسات کمیته و ارائه پیشنهادات لازم به کارفرما برای رفع نواقص و سالم‌سازی محیط کار و همکاری با کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و بازرسان کار برای اجرای مقررات حفاظتی و بهداشت کار اشاره کرد.

وی تأکید کرد: جلب مشارکت کارگران در برنامه‌های ایمنی و آموزش‌های لازم در این زمینه نیز منجر به پیشگیری از حوادث ناشی از کار و رشد بهره‌وری در تولید می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر