Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@11:25:25 GMT

انتقاد وزير ارشاد از تخريبگران خودسر

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۸۲۲۲۵

" روحاني رئيس‌جمهور همه مردم ايران است و توهين به او كه اينك نماد مردم‌سالاري ديني در كشور محسوب مي‌شود، خشكاندن نهال دموكراسي در ايران است" آفتاب‌‌نیوز : صالحي‌اميري وزير ارشاد در واکنش به شعارهاي توهين‌آميز عده‌اي «قليل» و «خودسر» در روز قدس، گفت: «تخريبگران بدانند ميان خودجوش و خودسر فاصله از راه به بيراهه است، فاصله از «خدمت» تا «خيانت» است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‌نیوز؛ او افزود: «شگفت‌انگيز است که در روزي که رژيم صهيونيستي و جناياتش بايد محکوم مي‌شد، جماعتي قليل، بهانه‌اي براي بيگانگاني مهيا کردند که همواره سعي داشته‌اند تأثير شعارها و راهپيمايي باشکوه روز قدس را کم‌رنگ کنند».
وزير ارشاد ادامه داد: «مردم و بالاخص جوانان عزيز، نيك مي‌دانند كه توهين به منتخب ملت توهين به شعور مردم است. روحاني رئيس‌جمهور همه مردم ايران است و توهين به او كه اينك نماد مردم‌سالاري ديني در كشور محسوب مي‌شود، خشكاندن نهال دموكراسي در ايران است».

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا