Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو تشکل‌‌‌های انقلابی دانشگاه‌‌های استان قم طی بیانیه‌ای به مراجع معظم تقلید و روحانیت اصیل و انقلابی، سخنان اخیر روحانی در باب ولایت حضرت امیرالمومنین (علیه الاسلام)را نادرست دانسته و خواستار واکنش جامعه روحانیت و مراجع تقلید نسبت به این اشتباهات فاحش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم


قال الحسین (علیه السلام): اِنَّ النّاسَ عَبيدُ الدُّنْيا وَ الدِّينُ لَعْقٌ عَلى اَلْسِنَتِهِمْ يَحوطونَهُ ما دَرَّتْ مَعائِشُهُمْ فَاِذا مُحِّصوا بِالْبَلاءِ قَلَّ الدَّيّانونَ؛

ظهور انقلاب اسلامی به مثابه بزرگترین تجلی اسلام ناب در قامت یک حکومت، الزامات بسیاری را به همراه دارد که مهمترین آن تلازم و قرین بودن دیانت و سیاست با یکدیگر است. دیانت ما عین سیاست ماست؛ یعنی آنکه سرچشمه و آبشخور تمام اعمال سیاسیون و دولتمردان باید راهبرد سیاسی و اجتماعی اسلام باشد. آفتی که در چند ساله اخیر در میان برخی سیاسیون شیوع یافته است آن است که به جای تحدید اعمال خود با اسلام عزیز و منسک‌ساز، از اسلام صرفا جهت توجیه اعمال خود استفاده می‌‌کنند.


بالقطع و الیقین آنکه از کربلا درس مذاکره بگیرد، از سقیفه نیز آموزه‌های دموکراسی را استخراج می‌کند. این نکته نه تنها انقلاب اسلامی را از معنا تهی می‌سازد و آن را در حضیض زوال و سقوط قرار می‌دهد که اسلام عزیز را نیز در معرض خطر تحریف قرار می‌دهد.

سخنان اخیر روحانی در باب ولایت حضرت امیرالمومنین(علیه الاسلام) از این دست سخنان بوده و هست.


روحانیت اصیل و مبارز و مرجعیت شریف شیعه در این برهه موظف است تا در مقابل این دست سخنان بایستد موضع‌گیری نموده و دست به جهاد کبیر زده و جامعه را نسبت به روح اسلام آگاه سازد.حقیقتا که این سکوت سرد زیبندهروحانیت مبارز شیعی نمی‌باشد.


والسلام علی من التبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه پردیس فارابی
بسیج دانشجویی دانشگاه قم
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قم
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قم
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه پردیس فارابی

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز معلم، گفت: علم‌آموزی بدون در نظر گرفتن مسائل اخلاقی ارزش لازم را نداشته و نمی‌تواند برای جامعه مفید باشد.

وی اضافه کرد: در سایه ترویج مسائل اخلاقی و تربیتی انسان‌های با اخلاق، عدالت خواه و خدمت‌گزار حاصل شده که می‌توانند آینده کشور را تضمین کنند.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: تربیت این نیرو‌های با ارزش و توانمند جزو رسالت خطیر معلمان و فرهنگیان در نظام جمهوری‌اسلامی است.

عباسی خطاب به دانش آموزان نیز گفت: نوجوانان و جوانان باید نسبت به تاریخ معاصر کشور و سرگذشت انقلاب اسلامی آگاهی داشته باشند و نسبت به رشادت و ازخودگذشتگی‌هایی که برای حفظ نظام اسلامی صورت گرفته، مطلع شوند.

وی فرهنگ و تمدن ایرانی را آمیخته با فرهنگ دینی دانست و افزود: تقویت فرهنگ بومی و اسلامی در بین جوانان و نوجوانان نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی کشور‌های غربی دارد.

در پایان این مراسم از فرهنگیان نمونه شهرستان به مناسبت روز معلم با اهدای لوح قدردانی شد.

امروز ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید مرتضی مطهری است که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز معلم نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حزب‌الله: خیزش دانشجویی در غرب، دروغ‌ بودن ادعای دموکراسی دولت‌ آنها را فاش کرد
  • استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم در حال شکسته‌شدن است
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • لزوم تلفیق نظام‌های تربیتی و فناوری در دانشگاه‌ها
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • یادنامه ای برای «استاد»
  • چرایی تشدید اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد