Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@04:29:10 GMT

3 مدل نقشه خانه 70 متري، همراه چيدمان کامل

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۸۳۱۳۲

خبرگزاري آريا - وب‌سايت اتاق: اگر چه يک خانه 70 متري خيلي کوچک محسوب نمي شود خصوصا وقتي تک خواب باشد، اما بازهم به اندازه کافي فشرده است که تهيه نقشه خانه 70 متري را سخت و چالش برانگيز کند. بغير از انتخاب پلان مناسب بايد روي دکوراسيون و همينطور اتمسفر حاکم بر خانه نيز توجه زيادي کرد که يک قدم اشتباه مي تواند همه چيز را بهم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين پست قصد دارم به معرفي سه خانه متفاوت 70 متري و تک خواب بپردازم که هر کدام روشي جداگانه براي نقشه ريزي و تزيين دکوراسيون در پيش گرفته اند.


اولين خانه فضاي بشدت گرم و دلپذير دارد طوري که هر مهماني براي اولين بار مجذوب گرمي و صميميت آن خواهد شد. خانه دوم برخلاف مدل اول رگه هايي از سبک صنعتي داشته و عناصر سردي مانند ديوار بتن اکسپوز در آن حضور دارند. و در نهايت خانه سوم به طور کل با هر دو مدل فرق دارد چرا که فقط از رنگ هاي قوي و شاخص در دکوراسيون خود استفاده مي کند. اميدوارم با مشاهده خانه هاي آورده شده در اين پست به ايده هاي جديدي براي طرح ريزي نقشه خانه 70 متري تان دست پيدا کنيد.

خانه زير براي يک زوج جوان طراحي شده و متراژش اندکي از 70 متر کمتر است. اين خانه با اينکه 68 متر بيشتر ندارد اما شديدا باز و جادار چيده شده است. دليل آنهم بخاطر استفاده از مبلماني ساده و مدرن با رنگ هاي خنثي و البته ترکيب با رنگ هاي گرم مانند چوب است. ميزان لوازم قرار داده شده در اين خانه اگرچه کم است اما اين کمي به هيچ عنوان به دکوراسيون آن صدمه اي نزده است. رنگ هاي سرد خنثي در تمام جاها به چشم مي خورند اما حضور عنصر گرمي مانند چوب باعث شده فضا کاملا گرم و صميمي بنظر برسد.















همانطور که در نقشه خانه 70 متري زير مشاهده مي کنيد پذيرايي اين خانه مستطيل شکل است که در انتها اتاق نشيمن و فضايي کوچک براي کار با کامپيوتر در نظرگرفته شده، در ميانه اتاق غذاخوري با يک ميز ناهاخوري دايره اي قرار گرفته و در انتها ديگر نيز آشپزخانه ساخته شده است. در نقشه ريزي اين خانه محيط از وسط به دو قسمت مساوي تقسيم شده. يک قسمت نشيمن، غذاخوري، آشپزخانه و اتاق کار قرار گرفته و قسمت ديگر اتاق خواب همراه با کمدهاي ديوار بزرگ، تراس، راهروي ورودي و حمام و دستشويي قرار گرفته است. نقشه اي بسيار ساده اما فوق العاده کاربردي که فضاي اين خانه کوچک را کاملا بزرگ و جادار نشان مي دهد.

















آپارتمان دوم هم براي زوجي جوان طراحي شده است. اين آپارتمان با مساحت 65٫5 متر حتي از مدل بالايي هم کوچکتر است اما به همان اندازه باز و جادار بنظر مي رسد. همانطور که در عکس هاي زير مشخص است، اتاق نشيمن در يک سمت و آشپزخانه در سمت ديگر قرار گرفته اند. اين دو محيط توسط يک کانتر يا ميز اپن باريک اما طويل که نقش ميز ناهارخوري را هم ايفا مي کند از يکديگر جدا شده اند. در اين خانه نيز رنگ هاي خنثي سرد با رنگ گرم چوب ترکيب شده است اما نواري بتني که از انتهاي اپن آشپزخانه شروع شده، به سقف رفته و در سمت ديگر پايين آمده، رگه ايي از سبک صنعتي را هم به دکوراسيون اضافه مي کند.

















اما مي رسيم به خانه سوم که بازهم براي زوجي جوان و بدون فرزند طراحي شده اما نسبت به مدل هاي بالايي خيلي هيجاني تر بنظر مي رسد. در تزيين دکوراسيون خانه از طبيعت الهام گرفته شده و بهمين خاطر است که رنگ ياسي در کنار چوب جاي جاي اين خانه را پر کرده است. اين خانه به هيچ عنوان مينيماليستي تزيين نشده و تمام بافت ها، رنگ ها، دکوري ها و مبلمان خانه با رنگ هاي گرم خودنمايي مي کنند. روبروي اتاق نشيمن، آشپزخانه قرار گرفته که بسيار روشن است. در آشپزخانه ميز ناهارخوري کوچکي به صورت کشويي از دخل کابينت بيرون مي آيد و در صورتي که نيازي به آن نداشته باشيد به داخل جمع مي شود.













نقشه خانه 70 متري با چيدمان سه بعدي به طور کامل نشان مي دهد که اين خانه چگونه طراحي شده است. کنار آشپزخانه تراسي قرار دارد که کاملا بسته طراحي شده اما پنجره هاي بزرگ اجازه عبور نور را به داخل محيط مي دهند. مورد جالب در اين قسمت کوسن هاي جالبي است که روي مبل چيده شده اند. اتاق خواب نيز بسيار لطيف و گرم تزيين شده. بيشتر قسمت هاي اتاق لوازم چوبي ديده مي شود اما از آنجايي که رنگ چوب خنثي است، زمينه اي عالي براي رنگي جذاب مانند بنفش فراهم مي کند که در اين اتاق خواب هم به خوبي اجرا شده است.




















منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواستگاری با انگیزه سرقت و اخاذی

چندی قبل زوج جوانی به پلیس مراجعه کرده و از ربوده شدن دخترشان خبر دادند. پدر این دختر گفت: روز گذشته دخترم به خانه نیامد و با این تصور که برمی‌گردد، صبر کردم و شکایتی نکردم، تا اینکه امروز شخصی در فضای مجازی با ما تماس گرفت و مدعی شد که دخترم نزد او و همدستانش است و برای آزادی‌اش دو میلیارد تومان می‌خواهند.

با شکایت زوج جوان، تحقیقات پلیسی به دستور بازپرس جنایی آغاز شد، اما خانواده مهسا، دختر گمشده بار دیگر به پلیس مراجعه کرده و این بار از سرقت خانه‌شان خبر دادند. به‌دنبال اعلام گزارش سرقت، تیم تحقیق راهی محل شد و بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، سارق یا سارقان با شکستن در ورودی خانه وارد شده و سرقت را انجام داده‌اند.

سارقان وسایل باارزش و طلا‌های شاکی را به سرقت برده بودند. از سویی آدم‌ربایان مدام با خانواده مهسا تماس گرفته و آنها را تهدید می‌کردند که بهتر است پولی که خواسته‌ایم را فراهم کنید، در غیر این صورت دخترتان را زنده نمی‌گذاریم.

تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه مهسا بعد از چند روز به خانه برگشت و راز آدم‌ربایی دو میلیاردی را برملا کرد: من با امیر در اینستاگرام آشنا شدم و بعد از مدتی هم به او علاقه‌مند شدم. امیر به خواستگاری‌ام آمد، اما خانواده‌ام با این ازدواج موافق نبودند تا اینکه امیر نقشه ربودن مرا طراحی کرد و طبق نقشه او، به خانه‌ای که اجاره کرده بود رفتیم و بعد با خانواده‌ام تماس گرفت و مدعی شد که مرا ربوده است. من فکر می‌کردم او به خاطر اینکه با من ازدواج کند چنین نقشه‌ای کشیده، چون گفته بود، با این پول می‌توانیم به ترکیه فرار کنیم و به همین خاطر با او همراهی کردم. اما بعد فهمیدم او قصد اخاذی و سرقت از خانواده‌ام را داشته است چرا که متوجه شدم امیر و دوستش وارد خانه ما شده‌اند و وسایل با ارزش و گرانبهای خانه را سرقت کرده‌اند. بعد هم برای اینکه از شر من خلاص شود گفت، بهتر است به خانه‌ات برگردی تا من مقدمات سفرمان به ترکیه را فراهم کنم، اما وقتی برگشتم و متوجه سرقت از خانه‌مان شدم، موضوع را به پلیس گفتم.

با اعترافات دختر جوان، امیر بازداشت شد و در تحقیقات گفت: من واقعاً می‌خواستم با مهسا ازدواج کنم، اما خانواده‌اش به‌خاطر تفاوت طبقاتی‌ای که داشتیم به من پاسخ منفی دادند. بعد هم نقشه ربودن مهسا را طراحی کردم و او را به خانه‌ای که اجاره کرده بودم، بردم. وقتی دیدم به دو میلیارد نمی‌رسم، بدون آنکه به مهسا حرفی بزنم از خانه‌شان سرقت کردم. بعد هم که متوجه شدم رابطه‌ام با مهسا بی‌نتیجه است و از طرفی هم پلیس در تعقیبم است، از او خواستم به خانه برگردد.

با اعتراف پسر جوان، به دستور بازپرس جنایی او در اختیار اداره آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوز‌ها پیش از پایان دولت
  • اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوزها پیش از پایان دولت
  • هنر تبدیل کانتینر به خانه ای 36 متری که مایل به ترک آن نخواهید بود! (+فیلم و عکس)
  • خواستگاری با انگیزه سرقت و اخاذی
  • کاهش یک متری تراز دریای خزر
  • حداقل حقوق ۱۴۰۳ همراه با جزئیات کامل
  • اوکامورا ؛ این خانه کلا دایره ای است! (+تصاویر)
  • آپارتمان‌های نوساز مرکز تهران چند؟ + جدول
  • قیمت آپارتمان در مرکز تهران چند؟
  • این خانه‌ها برای از ما بهتران است / اجاره در تهران ماهی ۳۷۵ میلیون تومان