Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

حسین توکلی، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر بین دستگاه‌های اجرایی کشور(شهریور ماه ۹۶ )براساس برنامه زمانی پیش بینی شده از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده و در روز دوشنبه، ۵ تیر ماه ۹۶ پایان می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، همزمان با آغاز ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان باید برای ثبت‌نام پس از مطالعه دفترچه راهنما اقدام کنند. با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، لذا ضرورت دارد داوطلبان پس از پرداخت مبلغ ۳۳ هزار تومان به صورت الکترونیکی و با استفاده از کارت‌های بانک‌های متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل فرم تقاضا نامه و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.تا ۸ صبح امروز ۸۶ هزار و ۵۵۱ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: کارت شرکت در آزمون داوطلبان از روز سه‌شنبه، ۳۱ مرداد ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت و لذا داوطلبان باید از روز سه‌شنبه، ۳۱ مرداد ۹۶ تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه، ۲ شهریور ۹۶ به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از مشاهده کارت شرکت در آزمون خود، نسبت به پرینت آن و دریافت برگ راهنمای مربوطه اقدام کنند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه زمانبندی پیش بینی شده این آزمون در روز جمعه، ۳ شهریور ۹۶ در تهران و با توجه به آمار شرکت‌کنندگان، حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی آنان خواهد بود که در تقاضانامه اینترنتی درج کرده‌اند. ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آن درج شده و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان یک دفترچه حاوی سؤالات عمومی و یک دفترچه حاوی سؤالات اختصاصی داده خواهد شد.

وی گفت: دروس آزمون عمومی و اختصاصی به صورت ۴ گزینه‌ای با ضریب یک طراحی خواهد شد. همچنین به ازای هر سؤال غلط یک سوم نمره منفی در نظر قرار گرفته است. مواد آزمون عمومی شامل دروس فناوری اطلاعات مهارت‌های ۷ گانه ICDL ،ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلام، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اسلام، هوش و توانمندی عمومی می‌شود.

توکلی افزود: اقلیت‌های دینی در قانون جمهوری اسلامی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان بر اساس مجموع تراز شده سایر سؤالات عمومی محاسبه خواهد شد.آزمون تخصصی برای هر یک از مشاغل در جدول شماره یک دفترچه راهنمای ثبت‌نام چهارمین آزمون استخدام متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور درج شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر محمد مهدی نوروز شمسی، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی، با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشگی ۱۰ و ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ گفت: از دی ماه سال گذشته مراحل ثبت نام آزمون انجام شده و در چند نوبت نیز تمدید شده است. بر این اساس تا کنون ۵۸ هزار نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه آزمون امسال به صورت کاغذی و حضوری خواهد بود، خاطر نشان کرد: در حدود ۳۴ حوزه در مراکز استان ها برای آزمون در نظر گرفته شده است و تلاش شده تا این حوزه ها از توزیع مناسبی برخوردار باشند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی، سپس به برگزاری آزمون در دو نوبت صبح و عصر اشاره و تصریح کرد: داوطلبان از روز یکشنبه ۶ خرداد تا صبح روز آزمون می توانند برای دریافت کارت خود از طریق سایت اقدام نمایند. همچنین همزمان با دریافت کارت، امکان اصلاح معدل ها نیز در سایت برقرار شده است.

دکتر نوروز شمسی، اعلام نهایی نتایج آزمون را در نیمه دوم شهریور ماه اعلام کرد و افزود: به داوطلبان توصیه می کنم پس از اعلام دریافت کارت آزمون، هر چه سریعتر برای دریافت کارت اقدام کنند و در خصوص محل آزمون نیز دقت لازم را داشته باشند.

وی در پایان از داوطلبان خواست برای حضور در آزمون تاخیر نداشته باشند و یادآور شد: زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان، از اول مهر ۱۴۰۳ خواهد بود.

کد خبر 6099500

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری مجدد کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده
  • کمبود معلم در مهر امسال چگونه جبران می‌شود؛ معلمان را به اضافه کار تشویق می‌کنیم!
  • آغاز نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی ترمیم نمره
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان