Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:02:21 GMT

مرکز تولید و فنی سیما گزارش رسمی داد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۸۴۷۲۸

مجید شعبانپور رئیس مرکز تولید و فنی سیما به تشریح فعالیت‌های اخیر مرکز در زمینه تولید و پخش زنده برنامه‌های شبکه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان پرداخت.

به گزارش ایسنا، شعبانپور رئیس مرکز تولید و فنی سیما با اشاره به فعالیت‌های اخیر مرکز در زمینه تولید و پخش زنده برنامه‌های شبکه‌ها در ایام رمضان گفت: این گروه بعد از پوشش مراسم شب‌های قدر و ویژه برنامه‌های افطار و سحر شبکه‌ها که بدون هیچ گونه وقفه‌ای در پخش برنامه‌های روتین بود، در روز قدس به لوکیشن‌های مشخص شده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با همت همکاران گروه تولید و فنی، پوشش مراسم روز جهانی قدس با زبان روزه و گرمای تیر ماه با بهره‌گیری از شش دستگاه واحد سیار تلویزیونی و هفت دستگاه دوربین و خط ارتباطی مستقل انجام شد. این امر با استمداد بیش از ۲۰۰ نفر از همکاران تولید و فنی انجام شد و همچنین مسئولیت ارسال صدا و تصویر به کلیه شبکه‌های سراسری، برون مرزی و خبر به بهترین شکل ممکن انجام شد.

رییس مرکز تولید و فنی سیما به ویژگی‌های پوشش مراسم امسال اشاره کرده و گفت: اختصاص یک دستگاه واحد سیار با مدیریت مستقیم مرکز تولید وفنی جهت ارائه خدمات به همه شبکه‌های سراسری و برون مرزی و خبر و همچنین یک دستگاه دوربین ثابت و مستقل برای نمایش جلوه های ویژه حضور مردم در میدان انقلاب جهت استفاده تمامی شبکه‌ها در نظر گرفته شد.

مهندس شعبان پور در پایان خاطر نشان کرد: ان شا ءالله بلافاصله بعد از پایان مراسم روز جهانی قدس جهت پوشش ویژه برنامه‌های عید سعید فطر و نماز عید؛ گروه تولید و فنی به مکان‌های در نظر گرفته شده اعزام خواهند شد.

مرکز تولید و فنی سیما که مجموعه‌ای متشکل از مهندسین فنی، گرافیست، تصویربردار، منشی صحنه، نورپرداز، صدابردار و کارگردان هستند، در طول ایام رمضان تلاش کرده‌اند تا بهترین تصاویر را به روی آنتن ببرند.

تصاویری از سحرهای ماه مبارک رمضان، سفرههای افطاری، جشن‌های شبانه شبکه‌ها، مراسم لیالی قدر و بلاخره پوشش گسترده حضور ملت ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در راهپیماییروز قدس از جمله تلاش شبانه روزی این واحد برای ثبت لحظات است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری

 مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب ساعت 18:45 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری