Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند این مطلب را بیان کرد و گفت: از شروع فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج با وجود کاهش محسوس درآمدهای شهرداری این کلانشهر، فعالیت‌های عمرانی و خدماتی با هدف ارتقاء زیرساخت‌های شهری و افزایش رفاه شهروندی با قوت هر چه تمام ادامه داشته و رشد شهر قابل توجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار کرج اظهار داشت: با برنامه ریزی های کارشناسانه در این مدت، طرح‌ها و پروژه‌های متعدد مدنظر مدیریت شهری کرج، افتتاح و بهره‌برداری شد که این مهم گامی مثبت و سازنده در راستای تحقق توسعه پایدار در شهر محسوب می‌شود.
ترکاشوند ادامه داد: در حوزه نرم افزاری نیز شهرداری کرج به سمت سامانه های هوشمند و توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سوق پیدا کرده است؛ توسعه شبکه جمع آوری آب های سطحی، مکانیزه شدن خدمات شهری و توسعه مطلوب حمل و نقل عمومی از دیگر اقداماتی بوده که با ارتباط متقابل اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری این کلانشهر در این چهار سال محقق گردید.
این مسئول گفت: افزایش بهره وری و نیروی کار با استفاده از ارتقاء آموزش، توجیه اقتصادی و فنی طرحهای خدماتی مورد نیاز شهروندان و... نیز از جمله دغدغه های شهرداری کرج طی این سالها بوده است که تا حد قابل قبولی توانسته در آن به موفقیت دست پیدا کند.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: در راستای افزایش و توسعه فضای سبز از سال ۹۴، ۱۰۴ بوستان به سطح شهر اضافه شده است.

سید محسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه سال ۹۴ مساحت فضای سبز شهر قم ۱۶ میلیون متر مربع بوده است، اظهار کرد: از سال ۹۴ توسعه فضای سبز یکی از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری تبدیل شد و اکنون فضای سبز شهری و جنگلی در قم به ۲۷ میلیون متر مربع رسیده است.

وی افزود: سرانه فضای سبز در سال‌های گذشته به ازای هر شهروند ۱۲.۵ متر مربع بوده که در سال جاری این مقدار به ۲۱ متر مربع به ازای هر شهروند رسیده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه استفاده از پساب شهری با توجه به کمبود آب در شهر قم یکی از مباحث مهم مجموعه مدیریت شهری است، تصریح کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم به صورت جدی پیگیر استفاده از پساب است.

میرهادی با بیان اینکه توسعه فضای سبز با توجه به نیاز شهر قم در حال انجام است، اضافه کرد: در سال ۹۴، ۲۵۰ بوستان در شهر وجود داشت که در سال جاری به ۳۹۵ بوستان شهری افزایش یافته و این مقدار قابل توجهی است.

وی تاکید کرد: کمبود فضای سبز در مناطق شهری نیازمند اجرای برنامه‌های جدی است تا در این مناطق باغاتی تملک و تبدیل به فضای سبز شهری شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از احداث ۱۰ بوستان بانوان و خانواده در سطح شهر خبر داد و گفت: توسعه فضای سبز و ایجاد بوستان‌های شهری با برنامه‌های مدون در دستور کار مجموعه مدیریت شهری، معاونت خدمات شهری و محیط زیست، و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری قرار گرفته است.

میرهادی عنوان کرد: کمبود فضای سبز پیرامون حرم مطهر در هسته مرکزی شهر یکی از موضوعاتی است که چاره اندیشی شده تا با آزاد سازی و تملک مغازه‌ای قبرستان نو، فضای سبز مناسبی در پیرامون حرم مطهر ایجاد شود.

وی با اشاره به دست‌فروشان هسته مرکزی شهر اضافه کرد: برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است تا به زودی دست‌فروشان بلوار یادگار امام در منطقه دو و منطقه شش ساماندهی شوند.

کد خبر 748833

دیگر خبرها

  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت