Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی یوسف زاده افزود: متأسفانه با آغاز فصل تابستان فروش غیرمجاز عسل توسط فروشندگان غیربومی در جاده‌های اردبیل شدت می‌گیرد.

وی گفت: سالانه بیش از ۱۰۰ فروشنده برای فروش غیرمجاز عسل در محورهای مواصلاتی استان به ویژه اردبیل- سرعین و اردبیل- نیر مستقر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تأکید کرد: به دلیل اینکه فروش عسل‌های غیرمجاز برند عسل اردبیل را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، از سال‌های گذشته برخورد با فروشندگان غیرمجاز آغاز شده است.

یوسف زاده تأکید کرد: در آخرین مراجعه و بازرسی از محورهای مواصلاتی با هماهنگی دادستانی و پاسگاه‌های سه شهرستان نیر، نمین و اردبیل هفت اکیپ غیرمجاز فروش جمع‌آوری شد.

وی افزود: برخورد با فروشندگان غیرمجاز ادامه دارد و در تابلوهایی که در جاده‌های استان نصب شده، اعلام شده است که فروش عسل در کنار جاده‌ها ممنوع است.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: با توجه به اینکه عسل‌های به فروش رفته تقلبی بوده و فاقد کیفیت هستند، راهداری با فروشندگان غیرمجاز برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد

محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اظهار کرد: انشعاب‌های غیرمجاز یکی از دلایل مهم‌ آسیب به شبکه آبرسانی و افت فشار آب در مناطق مختلف شهری و روستایی به شمار می‌رود.

وی افزود: بر این اساس شرکت آبفای استان، تمام توان و ظرفیت خود را برای برخورد با هرگونه بهره‌برداری غیرقانونی و غیرمجاز در تمامی بخش‌ها با هر نوع کاربری به کار گرفته است تا ضمن صیانت از حقوق سایر مشترکان، بتواند خدماتی مطلوب به مردم استان ارائه کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: در همین راستا نسبت به شناسایی و جمع‌آوری هشت رشته انشعاب غیر مجاز مربوط به خانه باغ‌های پشت فرودگاه ایلام و ۲ رشته در کارگاه بچینگ که از آب شرب به صورت غیر مجاز استفاده می‌کردند، اقدام شد.

محمدی یادآور شد: مشترکان در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی و رسیدگی به شکایت(۱۲۲) و افراد سایر شهرستان‌ها با تلفن گویای حراست آبفای ایلام ( ۲۲۳۰۱۴۱ ) و یا تماس با آبفای شهرستان خود، مانع تضییع حقوق همه مردم و تحقق عدالت اجتماعی در محدوده شهر و روستای خود شوند.

به گفته وی، استفاده از انشعاب آب غیر مجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب، سبب بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • قیمت یک جرعه آب خنک در تهران قدیم
  • افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد
  • یخ دارم! یخ بلوری! | بهای یک جرعه آب خنک در تهران قدیم
  • حبس در انتظار فروشندگان امتیاز مسکن ملی
  • شناسایی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • تکلیف برخورد با فروشندگان اسلحه و مهمات روشن شد/ مجازات خرید و فروش سلاح چیست؟
  • دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌ها را برآورد کنند