Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر در استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در دو ماه امسال کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵۱ درصد رشد داشت گفت:کودکان بیشترین قربانیان موادمخدر در استان هستند و تاکنون ۱۹۱ کودک در این راستا درمان شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی زندی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با گرامی‌داشت یاد و خاطره 3 هزار 700 شهید و 12 هزار جانباز در راه مبارزه با موادمخدر در کشور اظهار داشت: استان خراسان جنوبی نیز 85 جانباز و 97 شهید در راه مبارزه با موادمخدر تقدیم اسلام و نظام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به زودی نزدیک به 30 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی امحا می‌شود افزود: در حال حاضر 420 نوع موادمخدر به ثبت رسیده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر در خراسان جنوبی گفت: بیش از 19 هزار معتاد در خراسان جنوبی وجود دارد که از این تعداد 16 هزار نفر مرد و 3 هزار نفر زن هستند.

زندی افزود: تاکنون اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی، اجتماعی و مقابله‌ای توسط همکاران ما انجام شده است و در سال گذشته با همکاری سپاه و مرزبانی بیش از 32 تن انواع موادمخدر در استان خراسان جنوبی کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در دو ماه گذشته 6 تن و 883 کیلوگرم انواع موادمخدر با پشتوانه و حمایت‌های دستگاه‌های قضایی در استان کشف و ضبط شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 151 درصد رشد داشت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر در خراسان جنوبی گفت: در حوزه بزرگسالان جزو استان‌های خط قرمز نیستیم اما در حوزه کودکان آنها بیشترین قربانیان اعتیاد هستند که خواسته یا ناخواسته درگیر این پدیده شوم شدند.

زندی افزود: 191 کودک معتاد را در خراسان جنوبی درمان کردیم و اقدامات خوبی در این راستا انجام شد و در حوزه پشتیبانی نیز کشف‌های جدید و اقدامات ارزنده‌ای انجام شده است.

وی با درخواست از نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مبنی بر اینکه امامان جماعات و جمعه در زمینه موادمخدر و خطرات آن اطلاع‌رسانی کنند اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین بستر اجتماعی شدن موادمخدراطلاع‌رسانی، آگاه‌سازی نسل جوان از خطرات و آسیب‌های آن است چراکهامروزه بسیاری از افرادی که گرفتار موادمخدرشده‌اند معتقدند که نسبت به مضرات آن بی‌اطلاع بودند.

انتهای پیام/

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور

به گزارش صدای ایران از تسنیم،نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در خراسان جنوبی گفت: بارش‌های سیل آسا شب گذشته به برخی راه‌های ارتباطی خسارت وارد کرد و امروز تعداد کمی از داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به حوزه امتحانی نرسیدند که تیر ماه می‌توانند مجدد آزمون دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی