Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های مقدماتی دهمین دوره رقابت های جام کنفدراسیون ها در گروه A این رقابت ها امروز با انجام 2 دیدار به پایان می رسد. در دو بازی هم زمان امشب تیم فوتبال مکزیک در یک بازی حساس به مصاف تیم ملی فوتبال روسیه می رود و پرتغال هم در یک دیدار آسان به مصاف تنها تیم حذف شده از این رقابت ها می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیوزلند - پرتغال / کار آسان شاگردان سانتوس در مقابل نیوزلند

تیم های ملی فوتبال پرتغال و نیوزلند امشب در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام کنفدراسیون ها رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. این بازی ساعت 19:30 به طور هم زمان با دیگر بازی این گروه یعنی مکزیک و روسیه برگزار می شود.

این دیدار نخستین بازی دو تیم در طول تاریخ است و به همین دلیلی از اهمیت زیادی برخوردار است. تیم ملی فوتبال نیوزلند که در این دوره از رقابت ها چهارمین حضور خود را در جام کنفدراسیون ها تجربه می کرد تاکنون نتوانسته در هیچ دیداری به برتری برسد . به همین دلیل هم می توان این بازی را امشب یکی از آسان ترین دیدار ها پرتغال قلمداد کرد. نیوزلندی ها که به عنوان قهرمان جام ملت های اقیانوسیه راهی این رقابت ها شده اند در دو بازی گذشته خود با نتایج 2 بر 0 و 2 بر 1 به ترتیب مغلوب تیم های روسیه و مکزیک شده اند و دیگر شانس صعود به کرحله حذفی ر ا ندارند . با این حال آن ها چیزی برای باخت ندارند و احتمالا با تمام توان در مقابل پرتغال به میدان بروند. در طرف مقابل هم شاگردان فرناندو سانتوس قطعا به دنبال پیروزی هستند.

پرتغالی ها که در دو بازی نخست خود موفق به کسب یک تساوی در مقابل مکزیک و یک پیروزی در مقابل تیم میزبان یعنی روسیه شدند با چهار امتیاز در جایگاهی برابر با تیم ملی فوتبال مکزیک قرار دارند و در صورتی که هر نتیجه ای به غیر از پیروزی کسب کنند احتملا در مرحله نیمه نهایی با آلمان برخورد کنند. و این مسئله قطعا برای پرتغالی ها خوشایند نیست . زیرا آن ها خاطره خوشی از رویارویی با آلمان در رقابت های مختلف ندارند.

تیم ملی پرتغال در 5 بازی گذشته خود به 3 پیروزی و 2 تساوی دست یافته و به دلیل شیوه بازی خاصش این روز ها مورد انتقاد قرار گرفته است . با این حال آن ها نگرانی زیادی بابت بازی امشب ندارند و می توان امید داشت که پرتغال در نخستین سال حضورش ذر این رقابت ها یک عنوان خوب هم کسب کند.

مکزیک - روسیه / تلاش ارتش سرخ برای شکست آزتک ها / شکست مکزیک تنها راه صعود میزبان

مهم ترین دیدار امشب بدون شک رو یارویی تیم های فوتبال مکزیک و روسیه است. دو تیم امشب از ساعت 19:30 دقیقه به مصاف یکدیگر می روند.تیم فوتبال مکزیک قهرمان رقابت های جام ملت های آمریکای شمالی که هفتمین حضور خود را در راین رقابت ها تجربه می کند . در دو بازی گذشته خود به یک تساوی در مقابل پرتغال و یک برد ودر مقابل نیوزلند دست یافته است و با 4 امتیاز صدرنشین گروه است . آن ها که عملکرد بسیار خوبی در مقابل پرتغال داشتند نشان دادند که توانایی آنرا دارند که حتی در این رقابت ها صاحب یک عنوان شوند .

مکزیکی ها که امتیاز برابری با پرتغالی ها دارند در صورتی که نتوانند از سد تیم میزبان یعنی روسیه بگذرند ممکن است که پس از نیوزلند دومین تیم حذف شده این دوره از رقابت ها لقب بگیرند.

تیم ملی فوتبال روسیه که به دلیل میزبانی جام جهانی 2018 از حضور در بازی های مقدماتی معاف است امید زیادی به این رقابت ها دارد و علاقه مند است که بازی های بیشتری در این جام انجام دهد به همین دلیل آن ها حریف ساده ای برای مکزیک نخواهند بود. روس ها در دو بازی گذشته خود در مقابل تیم های نیوزلند و پرتغال به یک پیروزی و شکست دست یافته اند و اگر امشب نتوانند از مکزیک امتیاز بگیرند خیلی زود از دور رقابت ها کنار می روند.

نکته جالب آن جاست که اگر روسیه از دور رقابت ها در همین مرحله نیمه نهایی حذف شود پس از عربستان در سال 1995 دومین میزبانی است که نتوانسته از دور گروهی جام کنفدراسیون ها صعود کند.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۵۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال امروز در یک بازی دوستانه مقابل تیم دسته اولی آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط