Web Analytics Made Easy - Statcounter

محدودیتهای ترافیکی ویژه تعطیلات عید سعید فطر در جاده های چهارمحال و بختیاری اعلام شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل رفت و آمد وسایط نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان، تردد تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 فردا یکشنبه چهارم تیر تا ساعت 24 جمعه نهم تیر از محور اصفهان - بروجن - لردگان - ایذه و بالعکس ممنوع و مسیر جایگزین محور اصفهان - الیگودرز - خرم آباد به خوزستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رحمت الله نجفی افزود: در همین مدت تردد تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از محور یاسوج - لردگان - بروجن - اصفهان و بالعکس ممنوع و مسیر جایگزین محور اصفهان - یاسوج است.

وی همچنین به ممنوعیت تردد تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور اهواز، هفتگل - باغملک - ایذه - دهدز - شهرکرد اشاره کرد و گفت: مسیر جایگزین محور اهواز - اندیمشک - خرم آباد - اصفهان به شهرکرد خواهد بود. سرهنگ نجفی از رانندگان خودروهای سنگین خواست به منظور اجرای هرچه بهتر طرح های ترافیکی، با عوامل پلیس راه همکاری بیشتری داشته باشند.



منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل دکتر منصور مهمان نواز، اظهار کرد: همزمان با اولین روز هفته سلامت و با تلاش شبانه روزی کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان در بازدید از سطح شهر برای حفظ سلامت شهروندان از واحدهای صنفی مواد غذایی مقدار تقریبی ۴ هزار کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد کشف شد.
وی افزود: این اقلام غیر قابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط و به دستور مقام قضایی و با حضور نمایندگان ادارات ذیربط معدوم شد.

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • مجموعه عظیم و تاریخی ریسباف در مسیر احیا
  • جریمه، تاوان قاچاق مواد سوختی در مرند
  • توزیع بیش از ۷۰ میلیون لیتر  مواد سوختی در روستا‌های کرمانشاه