Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال الدین میرزای رزاز عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رئیس انجمن تغذیه ایران در گفت و گو با خبرنگارحوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: در طی یک سال اخیر سیل عظیمی از پزشکان عمومی و فارغ التحصیلان رشته‌های ورزشی خواستار آن بودند که عضو انجمن تغذیه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: انجمن تغذیه ایران طبق مندرجات اساس نامه با درخواست مطرح شده از سوی پزشکان عمومی و فارغ التحصیلان رشته‌های ورزشی مخالفت کرد.

رئیس انجمن تغذیه ایران افزود: درج عضو انجمن تغذیه ایران در تابلو‌های پزشکان عمومی اقدامی خلاف قانون است که در صورتی که این کار صورت گیرد با مخالفت سازمان نظام پزشکی در درجه اول و سپس انجمن تغذیه روبرو می‌شود.

رزاز یادآور شد: تنها فارغ التحصیلان رشته تغذیه و رژیم درمانی می‌توانند به عضویت انجمن تغذیه ایران درآیند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، عباس حبیب‌زاده، نماینده سازمان سنجش در استان قم با اعلام خبر رقابت بیش از ۱۷ هزار دانش آموز قمی در کنکور سراسری امسال، گفت: مرحله اول کنکور سراسری فردا صبح با رقابت ۵ هزار و ۷۳۳ نفر در رشته علوم انسانی ۲ هزار و ۱۶۷ نفر در رشته ریاضی آغاز می شود.

وی افزود: فردا بعد از ظهر هم ۸۳۲ نفر در رشته هنر و  یک هزار و ۱۷۳ نفر در رشته زبان خارجه آزمون می‌دهند.

نماینده سازمان سنجش در استان قم با بیان اینکه روز جمعه صبح ۷ هزار و ۶۰۹ داوطلب گروه تجربی با هم رقابت می‌کنند، گفت: آزمون‌های نوبت صبح امسال ساعت ۸ و آزمون‌های نوبت امسال نیز ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود.

حبیب زاده با اشاره به اینکه داوطلبان می‌بایست یک ساعت قبل در محل آزمون حضور داشته باشند، گفت: کنکور سراسری امسال در ۵ دانشگاه قم، مفید شهاب دانش، آزاد اسلامی و پیام نور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت