Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@00:14:32 GMT

نام طرفداران «هری پاتر» در گینس ثبت شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۸۸۲۱۷

نام طرفداران «هری پاتر» در گینس ثبت شد

به گزارش خبرگزاری برنا، «گاردین» نوشت: حدود ۷۰۰ دانش‌آموز با لباس «هری پاتر» در جشن ۲۰ سالگی «هری پاتر» شرکت کردند و رکورد جدیدی را در زمینه تجمع افراد با لباس این پسرک جادوگر در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رساندند.

در این مراسم که به مناسبت بیستمین سالگرد انتشار اولین نسخه «هری پاتر و سنگ جادو» برگزار شد، ۶۷۶ کودک و نوجوان با شنل‌های مشکی، عینک‌ گرد، کروات زرد و قرمز، نشان صاعقه‌ای روی پشانی و عصای جادوگری در دست، خود را به شمایل قهرمان نوجوان کتاب‌های «جی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی رولینگ» درآوردند و در اسمیت‌هیل گرد هم جمع شدند.

در گردهمایی «هری پاتر»ی قبلی که روز پنجم مارس ۲۰۱۵ برگزار شد، ۵۲۱ نفر در مدرسه «هورشام» ساسکس شرکت داشتند.

به هر یک از شرکت‌کنندگان در جشن تولد ۲۰ سالگی «هری پاتر»، یک نسخه از کتاب «هری پاتر و سنگ جادو» اهدا شد.

»هری‌پاتر و سنگ جادو» در سال ۱۹۹۷ به چاپ رسید و پس از آن شش قسمت بعدی رمان‌های «رولینگ» با موفقیتی روزافزون روانه بازار کتاب شدند. «بلومزبری» ناشر کتاب‌های «هری پاتر»، فروش جهانی این رمان‌ها را تاکنون ۴۵۰ میلیون نسخه اعلام کرده است. رمان‌های مشهور «رولینگ» تاکنون به ۷۹ زبان دنیا ترجمه شده‌اند.

اقتباس سینمایی این هفت اثر در قالب هشت فیلم با بازی «دنیل رادکلیف» و «اما واتسون» نیز در فروش بالای این کتاب‌ها بی‌تاثیر نبوده است. از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ هشت فیلم «هری پاتر و سنگ جادو»، «هری پاتر و تالار اسرار»، «هری پاتر و زندانی آزکابان»، «هری پاتر و جام آتش»، «هری پاتر و محفل ققنوس»، «هری پاتر و شاهزاده دورگه» و «هری پاتر و یادگاران مرگ - قسمت اول و دوم» در سینماهای جهان اکران شدند و به فروشی بالغ بر هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار دست یافتند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور که همراه رئال مادرید برای بازی فرداشب مقابل منچسترسیتی آماده می‌شود مورد خشم طرفداران بارسلونا قرار گرفته است.

بارسلونا امشب در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف پاری سن ژرمن برود اما طرفداران آبی اناری پوشان از این فرصت استفاده کرده تا علیه ستاره رئال مادرید شعار بدهند.

تصاویری از خیابان‌های منتهی به ورزشگاه مونتخوئیک منتشر شده که ازدحام طرفداران بارسلونا را نشان می‌دهد. در میان شعارهایی که برای حمایت از بارسا سر داده شده، آن‌ها شعار "مرگ بر وینیسیوس" را یکصدا فریاد می‌زنند که غیرمنتطره است.

پیش از این بازی طرفداران بارسا علیه عثمان دمبله هم موضع گرفته بودند اما خشم علیه وینیسیوس غیرقابل پیش بینی بود. بارسایی‌ها به دلیل انتقال دمبله به پاری سن ژرمن و جدایی ناگهانی در تابستان 2021 از این ستاره فرانسوی عصبانی هستند.

وینیسوس طی ماه‌های گذشته در لالیگا با شعارهای نژادپرستانه برخی تیم‌‎های لالیگایی مانند والنسیا و اتلتیکومادرید مواجه شده بود اما این اولین باری بود که برای این بازیکن برزیلی آرزوی مرگ می‌کردند.

دیگر خبرها

  • ۳ سریال کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • آیفون ویژه طرفداران پدرخوانده و پیکی بلایندرز/ عکس
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • جادو در فوتبال؛ وقتی در دقایق پایانی ورق برمی‌گردد / فیلم
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • رقیب جدی الهلال ظهور کرد/ تیمی که از زمان تاسیس پیروز شده است
  • ۳ سریالی که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • ۳ سریال تاریخی کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • تظاهرات طرفداران فلسطین در سانفرانسیسکو آمریکا (فیلم)