Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@02:25:29 GMT

حمایت برلوسکونی از دروازه بان میلان

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۸۸۵۵۹

حمایت برلوسکونی از دروازه بان میلان

مالک سابق باشگاه میلان از سنگربان جوان این تیم که در آستانه ترک سن‌سیرو قرار دارد حمایت کرد.

به گزارش مشرق، تصمیم جان لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان جوان باشگاه میلان برای ترک روسونری نه تنها خشم مدیران باشگاه بلکه نارضایتی هواداران آن را هم در پی داشته است.

سیلویو برلوسکونی، مالک پیشین باشگاه میلان اما به این بازیکن 18 ساله که گویا پیشنهاد رئال مادرید وسوسه‌‌اش کرده است، برای جدا شدن از روسونری حق داد و گفت که سنگربان دوم تیم ملی ایتالیا حتی بیش از سیاستمداران این کشور مورد انتقاد واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر سابق ایتالیا که دو ماه پیش سهام باشگاه میلان را به چینی‌ها فروخت، در حمایت از دوناروما به شبکه La7 گفت: دوناروما در سن 18 سالگی، بازیکن بسیار خوبی است اما او در این مقطع به خاطر پیشنهادهای هنگفتی که به او ارائه شده است، کار سختی برای تصمیم‌گیری درباره آینده‌اش دارد.

برلوسکونی افزود: شما نباید در مورد دوناروما بد قضاوت کنید آن هم در حالی که ما در این کشور 500 سیاستمدار داریم که در پارلمان برای جلب نظر مردم و کسب آرای آنها تیم‌های‌شان (حزب‌های‌شان) را عوض می‌کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید

اینتر زودتر از میلان به ستاره دوم رسید

به گزارش طرفداری، اینتر پس از یوونتوس دومین تیم ایتالیایی شد که به ستاره دوم می رسد.

اینتر در هفته سی‌وسوم سری آ در فصل ۲۰۲۳/۲۴ میلان را با نتیجه 2-1 شکست داد و رسما قهرمان سری آ شد. نراتزوری با این قهرمانی به بیستمین اسکودتوی خود رسید و در نتیجه از فصل بعد ۲ ستاره روی لوگوی خود خواهد داشت. علاوه بر سال ۲۰۲۴، قهرمانی در سال های ۱۹۱۰، ۱۹۲۰، ۱۹۳۰، ۱۹۳۸، ۱۹۴۰، ۱۹۵۳، ۱۹۵۴، ۱۹۶۳، ۱۹۶۵، ۱۹۶۶، ۱۹۷۱، ۱۹۸۰، ۱۹۸۹، ۲۰۰۶، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۰۸، ۲۰۱۰ و ۲۰۲۱ نیز به نام افعی ها ثبت شده است. گفتنی است در ایتالیا هر تیم به ازای هر ۱۰ قهرمانی، مجاز به استفاده از یک ستاره طلایی رنگ بالای لوگوی خود خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اینتر تازه دارد راه می افتد! شانس قهرمانی اینتر در سری آ: 99.9 درصد! (+عکس)

دیگر خبرها

  • بببینید | خلاصه بازی آث میلان ۱ - اینتر ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار میلان ۱ - اینتر ۲
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • خلاصه بازی میلان 1-2 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • گل فیکایو توموری به اینتر (میلان 1-2 اینتر)
  • گل مارکوس تورام به میلان (میلان 0-2 اینتر)
  • گل فرانچسکو آچربی به میلان (میلان 0-1 اینتر)
  • ویدیوی باشگاه اینتر به مناسبت تقابل با میلان / فیلم