Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در حالی که تنها یک ماه به شروع مسابقات لیگ برتر باقی مانده، هنوز بوجه لازم برای آماده‌سازی ورزشگاهی در رشت اختصاص نیافته است. به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با وجود درخواست‌های مکرر هنوز بودجه لازم برای بازسازی یکی از ورزشگاه‌های رشت هم در نظر گرفته نشده است.

در حال حاضر ورزشگاه شهید عضدی و سردار جنگل رشت و تختی بندرانزلی از استانداردهای لازم برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر و آزادگان برخوردار نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته ورزشگاه عضدی از امکانات بهتری برخوردار است و مسئولان مربوطه امیدوارند با اختصاص بوجه‌ای هر چند محدود حداقل بتوانند این استادیوم را به اولین بازی سپیدرود در لیگ برتر برسانند.

مشکل عمده در خصوص این استادیوم یکی از سکوهای قدیمی این ورزشگاه با قدمتی ۵۰ ساله است که بیم آن می‌رود با حضور تماشاگران پرشور رشتی با فاجعه‌ای شبیه به فاجعه ورزشگاه متقی ساری روبرو شود.

از این رو مسئولان برگزاری مسابقات تاکنون مجوز استفاده از این ورزشگاه را فقط به خاطر این سکویی که گنجایشی ۵ هزار نفری دارد اما استحکام ندارد، نداده‌اند.

در جلسات حضوری در استان با حضور کلیه مسئولان مربوطه بار‌ها این نواقص اعلام و در موردش بحث شده است اما هنوز ترتیب اثری داده نشده است تا در حالی که گیلان امسال یک تیم لیگ برتری و یک تیم لیگ یک و دو تیم لیگ دومی را در اختیار دارد ورزشگاه لازم را نداشته باشد.

اخیرا هم هیئت فوتبال فهرست بلند بالایی از نواقص دو ورزشگاه عضدی و سردار جنگل تهیه کرده و تاکید کرده است که سکوی اصلی ورزشگاه عضدی فاقد استحکام لازم برای پذیرش هواداران است.

از طرفی چمن ورزشگاه، اسکوربورد، نورافکن‌ها، رختکن‌ها، سرویس‌های بهداشتی، صندلی‌ها و جایگاه خبرنگاران و جایگاه ویژه نیاز به ترمیم و بازسازی فوری دارد ولی عدم تخصیص اعتبار لازم برای بازسازی این ورزشگاه‌ها تاکنون مانع اصلی پیشرفت کار است.

ورزشگاه سردار جنگل رشت هم مشکلاتی کم و بیش شبیه عضدی دارد و با زمان اندکی که تا بازی‌ها باقی مانده، بعید است که این ورزشگاه هم برای میزبانی لیگ برتر آماده شود.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۸۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارل هاینتس رومنیگه: فلورنتینو پرز نه با یوفا، بلکه با لیگ برتر انگلیس مشکل دارد

کارل هاینتس رومنیگه اعتقاد دارد خواسته فلورنتینو پرز برای تشکیل سوپرلیگ نه یوفا، بلکه به خاطر لیگ برتر انگلیس است

طرفداری | در آستانه بازی مقابل رئال مادرید، بایرن مونیخ درگیر بسیاری از مسائل است و این روزها جست‌وجوهای ناموفق این باشگاه برای یافتن سرمربی جدید تبدیل به تیتر اصلی خبرگزاری‌های آلمانی شده است

حال کارل هاینتس رومنیگه عضو هیئت نظارت بایرن مونیخ به تازگی مصاحبه مفصلی با نشریه AS درباره رویارویی با رئال مادرید، اوضاع آشفته پیرامون این باشگاه و برخی مسائل دیگر انجام داده است.

جست‌وجوهای بایرن مونیخ برای یافتن مربی

من دیگر به صورت مستقیم درگیر این موضوعات نیستم اما می‌توانم توصیه کنم باید کمی جدی‌تر عمل کنیم، مانند کاری که ما انجام می‌دادیم. هنگام امضای قرارداد با پپ گواردیولا، شش ماه در حال کار روی این قرارداد بودیم و هیچ‌کس نیز در این‌باره باخبر نشد. شما باید با سیاست عمل کنید اما بدون آنکه هر حرکت بعدی‌تان، هر روز در روزنامه‌ها باشد.

موردی که باید اصلاح شود

مهم‌ترین چیز تداوم است و ما باید در این زمینه خود انتقادی داشته باشیم. در فصل‌های اخیر چه درون زمین و چه در مدیریت باشگاه کمی از مسیر خود منحرف شدیم. اف‌سی بایرن باید به ثباتی که نمادی برای باشگاه در تمامی سطوح بود، بازگردد.

باید به یاد داشته باشید افرادی مانند اولی هونس، فرانتس بکن باوئر و من، سکان هدایت باشگاه برای صد سال در دست داشتیم. رسیدن به این ماندگاری در مدیریت، بسیار دشوار است. با این حال بایرن اکنون نیاز به مسیر تداوم بازگردد. 

شروع رقابت با رئال مادرید 

این یک بازی دوستانه بود و ما 9-1 پیروز شدیم. فکر می‌کنم در همان روز مربی‌شان را اخراج کردند و این یک شکست تحقیرآمیز بود. البته آن زمان، وقتی آن‌ها در تعطیلات بودند، ما داشتیم آماده می‌شدیم. هر چند این یک اشتباه بود و پل برایتنر پس از بازی در رختکن گفت: «ما دیوانه هستیم، دفعه بعدی در برنابئو ما را خواهند کشت».

همه چیز از آنجا شروع شد و بعدتر، لقب «غول سیاه» مطرح شد. گرچه باید اعتراف کنم آخرین‌باری که یک غول سیاه بودیم به نیمه‌نهایی سال 2012 باز می‌گردد و از آن زمان تاکنون، بیش‌تر آن‌ها برای ما یک «غول سفید» بوده‌اند.

گفتنی است هواداران مادریدی به خاطر تاریخچه تقابل‌های دو تیم به بایرن مونیخ لقب «غول سیاه» را داده‌اند.

نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید ال کلاسیکوی فوتبال اروپا

خبرنگار AS از رومنیگه پرسید که برخی در اسپانیا می‌گویند سخت‌ترین کار رئال مادرید برای رسیدن به پانزدهمین قهرمانی شکست دادن منچسترسیتی بوده است. رومنیگه در جواب گفت:

با تمام احترام، تقابل رئال مادرید و بایرن مونیخ ال کلاسیکوی فوتبال اروپاست و من این را نمی‌گویم، بلکه تاریخ چنین حرفی می‌زند. ما 27بار در رقابت‌های بزرگ با یکدیگر روبه‌رو شده‌ایم و هیچ بازی دیگری بیش‌تر از این تکرار نشده است. این دقیقاً همان چیزی است که دوست من فلورنتینو پرز می‌خواست، این‌طور نیست؟  

سوپرلیگ 

من همیشه رابطه خوبی با رئال مادرید مادرید داشته‌ام، به خصوص با فلورنتینو پرز که همواره احترام متقابلی بین ما وجود دارد. تنها چیزی که می‌خواهم این است او برنامه‌های خود درباره سوپرلیگ را کنار بگذارد. ما یک مشکل مشترک داریم اما راه‌حل‌های متفاوتی برای آن در نظر گرفتیم. 

همچنین بخوانید: رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است؛ پرز چهره بسیار مهمی در دنیای فوتبال است

جنگ نابرابر با انگلیسی‌ها 

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که هر روز باشگاه‌های بیش‌تری در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد و مراقب باشید که ما اکنون درباره میلیاردرها صحبت نمی‌کنم، بلکه صحبت از تیلیاردرها است، کسانی که لیگ برتر انگلیس با آغوش باز از آن‌ها استقبال می‌کند. همچنین درآمدهای تلویزیونی انگلیس بسیار بیش‌تر از آلمان و اسپانیا است. برای باشگاه‌هایی مانند بایرن مونیخ یا رئال مادرید این مشکل بزرگی است زیرا شکاف بزرگی بین ما و باشگاه‌های انگلیسی ایجاد شده و به نظر من مشکل پرز همین است. جنگ او علیه یوفا نیست بلکه جنگ با ناعدالتی‌ای است که سال‌هاست به خاطر لیگ برتر از آن رنج می‌بریم.

ریخت و پاش‌های عربستانی‌ها 

این مرا نگران نمی‌کند، البته آن‌ها پول زیادی برای بازیکنان بسیار باتجربه خرج  کردند و اشتباه نکنید، من می‌توانم فوتبالیستی که تصمیم می‌گیرد در پایان دوران حرفه‌ای خود به عربستان برود را درک می‌کنم، مشکل واقعی این خواهد بود که بازیکنان جوان چنین تصمیمی بگیرند.

کارلو آنچلوتی، یک جنتلمن به تمام معنا

او مرد خوبی است و چیزی که بیش از همه درباره او مرا تحت تأثیر قرار داد، آرامش او بود. هیچ چیز او را عصبی نمی‌کند و از سر تا پا، یک جنتلمن است. وقتی در حال مذاکره برای بر عهده گرفتن هدایت بایرن بودیم، نیازی به امضای قرارداد نبود زیرا حرف او از جوهر نیز ارزشمندتر است، چنین چیزی در فوتبال امروزی کم‌یاب است. من هرگز در عمرم نشنیدم کسی از کارلو بدگویی کند. او با خونسردی طبیعی‌اش در باشگاهی مانند رئال مادرید که گاهی اوقات می‌تواند وضعیت آشفته‌ای داشته باشد، به خوبی عمل می‌کند. 

مایه تأسف است مجبور شدیم از هم جدا شویم و به خوبی یادم می‌آید که من باید به او خبر می‌دادم. هر دو کمی گریه کردیم و سپس او جمله‌ای گفت که هرگز فراموش نمی‌کنم، او به من گفت که دیگر رئیسش نیستم اما دوستش خواهم ماند. من می‌دانم که ما برای همیشه همین‌طور خواهیم بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • کارل هاینتس رومنیگه: فلورنتینو پرز نه با یوفا، بلکه با لیگ برتر انگلیس مشکل دارد
  • خزعلی: تصمیم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با نظام بود | ممنوعیت جدید در راه؟
  • رادان: حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • طرز تهیه دمی گوجه یا استانبولی خوشمزه ؛ فوت و فن پختن دمی گوجه در کمترین زمان | با این ترفند سس گوجه فرنگی را خوشمزه کنید
  • بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال