Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از روابط‌عمومی اتاق لرستان، حسین سلاحورزی اظهار داشت: هیأت مذکور به سرپرستی رییس اتاق بازرگانی بلغارستان و همراهی سفیر و همچنین رایزن اقتصادی این کشور در ایران و نیز جمعی تجار و بازرگانان بلغار در اواسط تیرماه سال جاری به لرستان سفر می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه روابط بازرگانی و همکاری‌های اقتصادی میان بخش‌های خصوصی لرستان و بلغارستان، افزود: زمینه‌ی فعالیت تعدادی از اعضای هیأت مذکور، طراحی، ساخت و راه‌اندازی ماشین‌آلات بسته‌بندی و فرآوری محصولات کشاورزی و مواد غذایی، میوه و سبزیجات گلخانه‌ای می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس اتاق بازرگانی لرستان عنوان داشت: همچنین در هیات مذکور افرادی در زمینه‌ی توسعه همکاری‌های اقتصادی با محوریت حمایت از کارآفرینی و بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط و نیز جذب سرمایه‌گذاری خارجی فعالیت می‌کنند.

سلاحورزی با اعلام اینکه در حوزه‌ی آموزش نیز مسائل مربوط به کشاورزی، دامپزشکی، علوم پزشکی، مهندسی و تکنولوژی در تخصص برخی دیگر از اعضای این هیات است، تصریح کرد: متالوژی، محصولات آرایشی، تولید سیم و فنر و سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی انرژی‌های تجدیدپذیر از دیگر حوزه‌هایی بوده که زمینه‌ی فعالیت اعضای هیات تجاری اقتصادی بلغارستان است.

وی بیان داشت: در مدت زمان حضور هیات مذکور در لرستان، علاوه بر اختصاص میزهای مختلف برای گفتگو و رایزنی‌های رو در روی فعالان اقتصادی لرستان و بلغارستان، همایش «توسعه همکاری‌های استان لرستان و بلغارستان» نیز برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/خ


منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری



به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهدی اسلام پناه در این دیدار که در حاشیه نشست اسمیک، برگزار شد با اشاره به امضای موافقتنامه شناسایی متقابل در حوزه استاندارد و ارزیابی انطباق بین دو سازمان که سوم اردیبهشت جاری به امضا رسیده است، تاکید کرد: لازم است برنامه اجرایی برای عملیاتی شدن تفاهمات در اولین فرصت تنظیم و امضا شود.

وی با اشاره به اراده روسای جمهور و مسئولان دو کشور برای ارتقاء همکاری‌ها و افزایش حجم مبادلات تجاری، گفت: در منطقه، صرفا دو جمهوری اسلامی وجود دارد و آن هم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان است و این امر مسئولیت ما را در برادری دینی و مشارکت‌ جدی تر در همکاری‌های دو جانبه بیشتر می‌کند.

نمایندگان پاکستان که در اجلاسیه هیات مدیره اسمیک به عنوان (vice chairman) حضور داشتند، ضمن تاکید بر ارتقای همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف استانداردسازی و پذیرش متقابل استانداردهای یکدیگر امضای برنامه اجرائی را اقدامی فوری و ضروری قلمداد کردند.

همچنین طرفین برای همکاری در حوزه حلال نیز مذاکره و به تفاهم رسیدند.

هیات ایرانی که به سرپرستی اسلام پناه در این رویداد شرکت دارد، علاوه بر هیات پاکستانی با سایر هیات‌های شرکت کننده دیدارهای جداگانه ای را با هدف گسترش همکاری‌ها و ارتقا سطح فنی دو طرف برگزار و در این خصوص مذاکراتی نیز انجام شد.

 

 

دیگر خبرها

  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • ۳ درخواست عجیب روس ها از ایران در نمایشگاه اکسپو!
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • ترافیک خارجی در اتاق تجارت
  • برنامه های متنوعی برای تسهیل تبادلات مالی با چین داریم
  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • افزایش حجم تجارت ایران و کوبا به بیش از ۲۴۳ میلیون دلار می‌رسد