Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@08:58:01 GMT

قدس ۸۸ و قدس ۹۶؛ این کجا آن کجا+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۹۰۵۷۲

قدس ۸۸ و قدس ۹۶؛ این کجا آن کجا+ تصاویر

روزنامه‌های اصلاح‌طلب درحالی اقدام کوچک و هدایت‌شده‌ای را علیه رقیب بزرگ‌نمایی کردند که خود پیش از این در فتنه سال ۸۸ از اغتشاشگران روز قدس حمایت کردند.

سرویس سیاست مشرق - روزنامه‌های اصلاح‌طلب درحالی امروز پس از برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس که اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به قلب تروریسم جلوه خاصی به آن داده بود سعی کردند موضوع شعارهای اعتراضی عده‌ای کوچک و سازمان‌یافته‌ای به حسن روحانی را پررنگ کنند که روزنامه‌های زنجیره‌ای که پس از روز قدس سال ۸۸ چاپ می‌شدند نه تنها به وحدت شکنی جمعی که تعدادشان زیاد بود اعتراضی نکردند بلکه به طور کاملا هماهنگ با فتنه‌گران حضور آنان در روز قدس آن سال را بازتاب دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درواقع در روز قدس سال ۸۸ سناریو اصلاحات این بود که از تظاهرات‌ها و تجمعات قانونی و رسمی جمهوری اسلامی نسبت به خواسته‌های جناحی و نامشروع خود سواستفاده کنند و روزنامه‌های اصلاح‌طلب نیز در این راستا درست در پازل فتنه‌گران عمل کردند و صفحه یک خود را با عکس‌هایی از حضور فتنه‌گران با نماد سبز روی پیشخوان فرستادند؛ روز قدسی که در آن شعار انحرافی و دیکته شده از اسراییل «‌نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» سر داده شد.

حمایت روزنامه اصلاح طلب اعتماد از فتنه گران در سال ۸۸ با دامن زدن به توهم ما بیشماریم

روزنامه‌های اصلاح‌طلب حالا که عده کوچک و هدایت شده‌ای که در روز قدس امسال، شعارهای انحرافی سر دادند با پررنگ کردن این مسئله سعی دارند باز هم از آب گل آلود شده ماهی بگیرند و با مظلوم‌نمایی جناح خود و بزرگ‌نمایی این حرکت از روز قدس بهره‌برداری جناحی کنند.

تیتر روزنامه اصلاح طلب حیات نو در حمایت از فتنه گران سال 88

این روزنامه‌ها با تیترهای «‌ناکامی‌ وحدت‌شکنان»، « علیه جمهوریت، علیه مردم»، «اتفاق تلخ و زشت»، « وحدت شکنی در روز وحدت»، «هتاکی علیه منتخب مردم» و «علیه جمهور»‌ امروز منتشر شدند که باید پرسید که آیا اتفاقات روز قدس سال ۸۸ وحدت‌شکنی و حرکت زشت و هتاکی علیه جمهوریت و مردم نبود؟

رسانه‌های اصلاح‌طلب درحالی به یک حرکت کوچک و به گفته بسیاری از کارشناسان هدایت شده اینچنین پروبال می‌دهند و سعی دارند با ضدتبلیغ برای خود وجهه‌سازی و دوقطبی کاذب تندرو و اعتدال به‌وجود بیاورند که خود بیش از این از طرفدار افراط و اغتشاش بودند و با این کارها فضا را بیشتر ملتهب می‌کنند. درواقع نان این روزنامه‌ها در ایجاد همین دوقطبی‌های التهاب‌زا است درحالی که روز قدس نمای دیگری داشت که این رسانه‌ها آنرا کمتر خواستند ببیند.

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ را مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • پیشخوان روزنامه‌های فارس ۸ اردیبهشت
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • روزنامه‌های شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد