Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@00:46:48 GMT

راه‌اندازی کتابخانه‌ای دریک روستا

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۹۰۶۲۰

راه‌اندازی کتابخانه‌ای دریک روستا

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ملل؛ مدیر فرهنگی هنری منطقه یک با اعلام این خبر گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱ با مشارکت پایگاه بسیج شهید بهشتی مقدمات راه‌اندازی کتابخانه‌ای در روستای دورسون‌آباد از طریق نذر کتاب و همکاری خیرین فرهنگی فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کردی ادامه داد: راه‌اندازی این کتابخانه با نگاهی به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری انجام می‌شود تا فرهنگ اشتغال و کارآفرینی را در این روستا اشاعه دهیم. چرا که بسیاری از جوانان این روستا بیکار هستند و بخشی از آسیب‌های اجتماعی که در شهر تهران به علت نرخ بیکاری مناطق حاشیه ای شهر تهران است. لازم به ذکر است که اینگونه اقدام در جهت توزیع فرصت های فرهنگی هنری در مناطق محروم شهر تهران انجام می گیرد.

رییس فرهنگسرای ملل تصریح کرد: در این کتابخانه با طرح «جهاد مهربانی» قصد داریم با مشارکت نیروهای نیکوکار برنامه‌های فرهنگی اثربخشی برای ۲۳۴ خانوارساکن در این روستا برگزار کنیم.

گفتنی است مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک واقع فرهنگسرای ملل در بزرگراه صدر، خیابان قیطریه واقع شده است. علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر از برنامه های این مرکزمی توانند به نشانی اینترنتی و یا کانال تلگرام فرهنگسرا به نشانی@farhangsaramelal۱ مراجعه کنند.

502

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در دوره حاضر که مملو از پیشرفت‌ها و اتفاقات مختلف است، یک روحانی شاید نتواند به شیوه‌های سنتی گذشته در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد موفق عمل کند؛ بنابراین روحانی‌ها باید با ذائقه شناسی و برگزاری برنانه‌های مختلف فرهنگی و هنری و مخصوصا ورزشی اقدام به جذب این قشر کنند. کاری که چند سالی است، حجت‌الاسلام و المسلمین قربان حسین‌نژاد، در شهرستان‌های مختلف استان آذربایجان غربی در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین قربان حسین‌نژاد، از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۷ بعنوان امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد جامع نازک علیای پلدشت فعالیت داشته که در طول این مدت با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و برگزاری مسابقات ورزشی و راه اندازی اُردو‌های سیاحتی و زیارتی توانسته است گام‌های موثری را در جذب جوانان و نوجوانان به سمت مسجد و کانون بردارد.

سپس ازسال ۱۳۹۷ تا سال ۱۴۰۱ به‌عنوان امام جماعت و مسئول پایگاه بسیج مسجد امام هادی (ع) ارومیه ادامه فعالیت نموده و از تابستان ۱۴۰۱ تاکنون نیز به‌عنوان امام جماعت، مدیر کانون المهدی (عج) و نیز مسئول پایگاه بسیج مسجد طوبی ارومیه فعالیت‌های فرهنگی هنری و ورزشی خود را پیگیر بوده که با استقبال خوب جوانان و نوجوانان توانسته توفیقات روزافزونی را دراین عرصه‌ها کسب کند.

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال