Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، شاید خیلی‌ها فکرش را هم نمی‌کردند که روز قدس،روزی که نمود وحدت ایرانی‌ها برای حمایت از مردم فلسطین در جهان است، امسال جلوه‌هایدیگری به خود بگیرد؛ جلوه‌ای از خودسری و هتاکی نسبت به رئیس جمهوری که بیش از یکماه از انتخاب شدنش از سوی مردم می گذرد اما دلواپسان سیاسی همچنان این پیروزی رابرنمی تابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر همین هم بود که به محض دیدن حسن روحانی در خیلِ راهپیماییکنندگان دور او را گرفتند و شعارهایی دادند که بیشتر از هر چیزی آب به آسیاب دشمنمی ریزد.

هنوز چند ساعتی از این موضوع و انتشار فیلم های توهین به رییس‌جمهور و شعار علیهاو نگذشته بود که موجی از واکنش های کاربران فضای مجازی به این موضوع این فضا رادر بر گرفت و هشتگ های گوناگونی درباره حمایت از روحانی از سوی این کاربران به کارگرفته شد.

کاربران خبرآنلاین هم در واکنش به خبرها و تحلیل هایی که در این زمینه منتشر شد (اینجا) و (اینجا) و (اینجا) واکنشهای متفاوتی نشان دادند که البته اغلب این واکنش ها در حمایت از رییس جمهور بود.

کاربری به نام عرشیا در این باره نوشت: «این جماعت بایدبدانند اتشی که خواسته یا ناخواسته روشن کرده اند لاجرم دامان خودشان را هم میگیرد...» اماکاربری دیگری به نام مصطفی در واکنش به این این اظهارنظر اینگونه نوشت: «پدرمملکت و درآورده کسی هم حق اعتراض نداره» البته این کامنت با انتقاد زیادی از سویکاربران مواجه شده است.

شخصی دیگری هم به نام علی با انتقاد از توهین کنندگان به رییس جمهوریو لزوم برخورد با آن ها اینگونه نوشت: «این عده معدود چه کسانی هستند که بهمسئولین مملکت توهین می کنند چه کسی یا چه کسانی موظف است با اینها برخورد کنندچرا عده ای به خود اجازه می دهند به منتخب مردم توهین کنندآیا ظرفیت شنیدن حرفهاییغیر حرف خود ندارند.»

یک کاربر دیگر با نام محمد باب یان اینکه امروز روز قدس بود کسانی کهشعورشان به اندازه ایی نرسیده که تفاوتها را تشخیص دهند باید تنبیه شوند، در اینباره نوشته است: «افراد خودسری که خودشان را همیشه دلسوزتر می دانند و جز خرابکاریدر کشور کاری ندارند باید با جواب قاطع قوه قضائیه پاسخ داده شوند.»

فرد دیگری هم با نام رها با حمایت از حسن روحانی به عنوان رییس جمهورمنتخب اینگونه نوشته است: «به نام خدا انتخابات تمام شد و يك ماه از آن گذشتهايراني واقعي كسي هست كه به راي اكثريت مردم احترام مي گذارد حتي اگر كانديد موردنظرش انتخاب نشده باشد اما الان وظيفه اين است كه پشت دولت خود باشيم به جاي اينكهموجبات شادي اسرائيل و عربستان و امريكا را فراهم كنيم.»

حمزه یکی دیگر از کاربراین خبرآنلاین بود که در کامنتی با ابرازشرمندگی نسبت به رییس جمهور نوشت: «اینا دقیقا همون هایی هستن که سال 88 اومدنتوخیابون و به رای و منتخب ملت اهانت کردن اینا همون ارازل واوباشن اینا امروزاومدن و دوباره به رای و منتخب ملت اهانت کردن اینا مزدور سیاسی هستن دکتر شرمندهایم .»

علاوه بر این کامنت ها، نظرات زیادی در حمایت از رییس جمهور باعباراتی همچون روحانی تنها نیست، درود بر روحانی و مرگ بر تندرو ها و دلواپسان،روحانی حمایتت می کنیم و درود بر روحانی مرگ بر جهل و نادانی  از حسن روحانی حمایت کردند.

29219

 

 

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!

پیرمرد هتاک سپاهانی با محرومیت سنگینی مواجه شد.

طرفداری | کمیته انضباطی تصمیم قاطعی در مورد پیرمرد پرحاشیه سپاهانی گرفت.

یکی از هواداران مسن سپاهان در بازی با پرسپولیس صحبت‌های عجیبی را مطرح و به زنان پرسپولیسی اهانت کرد. موضوعی که واکنش تند اهالی فوتبال را به دنبال داشت.

کمیته انضباطی حکم خود را در مورد این هوادار صادر کرد و نوشت:

کمیته انضباطی فدراسیون: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود، نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال ،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • ناتو برای درگیری با روسیه آماده می شود؟ | پشت پرده رزمایش‌های ۴ماهه مدافع استوار
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو
  • (ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا