Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:11:56 GMT

فکر نمی کردم مسی تبدیل به فوتبالیست بزرگی شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۹۲۷۹۳

فکر نمی کردم مسی تبدیل به فوتبالیست بزرگی شود

اولین مدیر برنامه لیونل مسی فاش کرد که موکل او در سن 13 سالگی در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، البته این اتفاق رخ نداد و مسی با پیوستن به بارسا، تبدیل به پرافتخارترین بازیکن همه ادوار فوتبال شد. البته رقیب او رونالدو احتمالا تا چند ماه دیگر در این افتخار با مسی شریک خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوراسیو ژاگولی گفت: "با توجه به موقعیت زندگی ام مجبور بودم در بارسلون زندگی کنم به همین دلیل مقدمات حضور مسی را در بارسا فراهم کردم اما این اتفاق در حالی رخ داد که من در آستانه زندگی کردن در مادرید بودم.

اگر این اتفاق رخ می داد، من مسی را به مادرید منتقل می کردم اما این اتفاق رخ نداد. نباید فراموش کرد که جریان زندگی را همین جزئیات مشخص می کند. ممکن بود مسی امروز بازیکن رئال باشد زیرا خانواده وی علاقمند بودند لیونل در شهری اقامت کند که من بتوانم او را حمایت کنم."

البته ژاگولی فاش کرد که مسی یک بار در آزمون ورود به تیم 17 ساله های بارسا در سال 2004 مردود شده است.

ژاگولی در ادامه گفت: "زمانی که مسی را در فرودگاه دیدم احساس کردم نمی تواند به یک فوتبالیست بزرگ تبدیل شود زیرا بیش از حد لاغر و کوچک اندام است. اما هنگامیکه مسی را در تمرینات دیدم، اطمینان پیدا کردم که او تبدیل به یک بازیگن بزرگ خواهد شد.

لیونل مسی رئال مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف کادیز رفت و با نتیجه 3-0 به برد دست پیدا کرد. لوکا مودریچ در این بازی به رکورد جدید و جالبی دست پیدا کرد.

لوکا مودریچ که در مونیخ به مسن‌ترین بازیکنی تبدیل شد که در چمپیونزلیگ برای رئال مادرید بازی کرده، همچنین رکورد فرانس پوشکاش در لالیگا را با 38 سال و 238 روز پشت سر گذاشت.

مودریچ که در 41 بازی این فصل برای رئال  بازی کرده، با بیست و یکمین حضور در ترکیب اصلی این فصل، مسن ترین بازیکن تاریخ رئال شد که در یک بازی لالیگا به میدان رفته است.

این هافبک کروات با 38 سال و 238 روز، رکوردی را که پوشکاش از 21 نوامبر 1965 حفظ کرده بود، پشت سر گذاشت. پوشکاش آخرین بازی خود با پیراهن رئال در لیگ برتر اسپانیا را با 38 سال و 233 روز سن مقابل سویا رقم زده بود.

پس از تبدیل شدن به مسن‌ترین بازیکنی که برای رئال در لیگ قهرمانان و لالیگا بازی می‌کند، برای اینکه مودریچ به مسن‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شود، باید قراردادی را که در پایان ژوئن تمام می‌شود را برای یک سال دیگر تمدید کند.

پوشکاش وقتی 39 سال و 36 روز سن داشت در ماه می سال 1966، آخرین بازی رسمی با پیراهن رئال را در حوالی دل ری انجام داده بود.

دیگر خبرها

  • این قهرمانی متعلق به آنچلوتی است نه بلینگام
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال