Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نیک‌روش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان تهران با اشاره به وضع ترافیک در محور دماوند - فیروزکوه اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک به سمت قائم‌شهر و پایتخت روان است.

وی با اشاره به آغاز تعطیلات عید سعید فطر افزود: با توجه به ایام تعطیلات و آغاز سفرهای تابستانی برای عصر فردا، یکشنبه، ترافیک سنگین به سمت جاده‌های منتهی به استان مازندران پیش‌بینی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس‌ راه دماوند ـ فیروزکوه با اشاره به وقوع حوادث رانندگی در این محور گفت: با وجود اینکه شاهد سوانح رانندگی در شهرستان دماوند بودیم اما خوشبختانه حادثه جدی در محور دماوند - فیروزکوه به وقوع نپیوسته است.

نیک‌روش با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای تسهیل در تردد خودروهای سواری در ایام تعطیلات عید سعید فطر تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده مبنی بر حجم بالای سفرها، تردد تریلرها به‌استثنای حامل مواد غذایی، سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا24 روز یکشنبه، چهارم تیرماه در محور فیروزکوه ممنوع خواهد بود.

وی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی در ایام تعطیلی عید سعید فطر بیان کرد: همچنین تردد تریلر از ساعت هشت صبح تا 24 روزهای دوشنبه پنجم تیرماه، سه‌شنبه ششم تیرماه و جمعه نهم تیرماه از تهران به سمت قائم‌شهر ممنوع است.

فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه توصیه کرد: با توجه به حجم بالای سفرها در ایام تعطیلی عید سعید فطر باید موارد قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان رعایت شود تا شاهد حوادث رانندگی نباشیم.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد

به گزارش خبرنگار مهر، همچنان تردد از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) به علت حجم ترافیک سنگین تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های هزارچم، ولی آباد، هریجان و حدفاصل سیاه بیشه تا پل زنگوله، محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده‌های شنگلده و آب اسک، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده گیلاوند، آزادراه رشت - قزوین محدوده ورودی شهر رودبار و محور قدیم بومهن - تهران محدوده جاجرود سنگین گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

کد خبر 6077044 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های منتهی به شمال
  • ویدئوی ترسناک از تونل جاده هراز در شب گذشته
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه های البرز
  • بار ترافیکی سنگین، چالوس را یکطرفه کرد