Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@02:08:39 GMT

خطیبى: تیم قدرتمندى را روانه مسابقات مى‌کنم

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۹۳۶۵۱

خطیبى: تیم قدرتمندى را روانه مسابقات مى‌کنم

سرمربى جدید تیم فوتبال ماشین سازى تبریز بقاء قدیمى ترین تیم فوتبال شمالغرب را مدیون حمایت هاى مسوولانه نجفى شهردار تبریز و جواد ششگلانى رئیس هیأت فوتبال استان دانست و از حمایت هاى آنان قدردانى کرد.

به گزارش "ورزش سه"،رسول خطیبى در اولین مصاحبه خود پس از انتخاب به عنوان سرمربى جدید ماشین سازى با اعلام این مطلب افزود: بدون تردید حمایت هاى مادى و معنوى دکتر نجفى شهردار تبریز و رییس هیأت فوتبال استان جناب آقاى ششگلانى از قدیمى ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور طى سال هاى اخیر باعث شد این تیم ریشه دار و قدیمى همچنان سرپا و پویا باقى بماند و این همت والا ، زمینه ساز خوشحالى و رضایت هواداران این تیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وى با قدردانى از تداوم حمایت هاى مدیریت شهرى از تیمش ابراز امیدوارى کرد با کمک و حمایت هواداران ، ماشین سازى بار دیگر به دوران اوج خود بازگردد.


رسول خطیبى در بخش دیگرى از سخنان خود با اشاره به برنامه هاى پیش رو در فصل جارى لیگ دسته اول گفت: تمام تلاش من و کادر فنى تیم حضور قدرتمندانه در رقابت هاى لیگ دسته اول خواهد بود.


سرمربى ماشین سازى با اشاره به دلایل حضور دوباره اش در این تیم گفت: قبلا هم اعلام کرده بودم که علاقه اى به کار در لیگ یک نداشتم اما با توجه به عشق و عرقى که به شهرم تبریز دارم و در کنار آن حمایت هاى صادقانه اى که مدیران ارشد شهرى از این تیم دارند ، بار دیگر تصمیم گرفتم دینم را به فوتبال تبریز و شهرم ادا کنم و در این راه بار دیگر از همه مسوولان شهرى به خاطر حمایت از ماشین سازى تشکر مى کنم.


وى در عین حال در پاسخ به سوالى در خصوص مدیریت جدید باشگاه ماشین سازى افزود: با آقاى خاکزاد سابقه همکارى قبلى در فصل گذشته را در همین تیم ماشین سازى دارم و با ایشان پیش از این به عنوان سرپرست تیم همکارى داشته ام ، خوشبختانه فردى کاربلد و مدیرى توانمند هستند و من امیدوارم با کمک هم ، راه موفقیت ماشین سازى را هموار کنیم.


رسول خطیبى در خاتمه خواستار تداوم حمایت هاى همیشگى هواداران از این تیم در رقابت هاى لیگ دسته اول شد.

ماشین سازی تبریز دسته یک رسول خطیبی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد

به گزارش خبرنگار مهر، پاکو خمز پس از شکست سنگین چهار بر یک تراکتور مقابل ذوب آهن تصمیم به استعفا از سرمربیگری این تیم گرفت تا تبریز را ترک کرده و تیمش را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی رها کند.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور با پذیرش این استعفا تغییرات اصلی برای انتخاب جانشین خمز را به پایان فصل موکول کرد تا مربی موقت برای تیمش در نظر بگیرد و سرمربی جدید را در پایانفصل مشخص کند.

از این رو محمد نصرتی دستیار ایرانی خمز که او هم از پست خود استعفا داده بود حاضر به بازگشت شد تا به عنوان جانشین خمز تا پایان فصل هدایت تراکتور را عهده دار شود.

نصرتی امروز هم تراکتور را تمرین داد و قرار است فردا چهارشنبه جلسه‌ای را با مدیران باشگاه برگزار کرده و کارش را با این تیم ادامه دهد.

تیم فوتبال تراکتور تبریز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ میهمان نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور است.

کد خبر 6079795

دیگر خبرها

  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • برگزاری مسابقات چوگان در تبریز
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی 
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • «خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز
  • فوری: جدایی خمس از تراکتور منتفی شد
  • خمس در تراکتور ماندنی شد؟
  • تجمع مردم تبریز در حمایت از حمله به اسرائیل