Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند، عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: سال گذشته دولت مصوبه‌ای را تصویب کرد که طبق آن سود و جرائم کسانی که وام‌های زیر یک‌میلیارد ریالگرفته بودند بخشیده شود.

وی یادآور شد: در استان لرستان 23 هزارنفر مشمول این طرح شدند و این در حالی است که بانک کشاورزی به این مصوبه عمل کرده و بقیه بانک‌ها نیز باید هرچه سریعتر این طرح را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان ادامه داد: در استان لرستان مجموعا 138 میلیارد تومان پرداخت شده و این مبلغ مقدار پرداختی افرادی است که سود و جرائم بانکی آن‌ها بخشیده شده است.

بازوند افزود: بانک مرکزی نیز تاکنون چیزی را اعلام نکرده و این در حالی است که سامانه آن‌ را قطع نکرده است.

وی با اشاره به وجود اختلاف نظر روی سرمایه در گردش در بانک‌ها، عنوان کرد: بانک‌ها اعلام کرده‌اند که برای تمدید آن نیازمند فاکتورهای جدید هستند اما به نظر می‌رسد که وجود فاکتور جدید ضرورت نداشته‌ باشد.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛دکتر ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان، از دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی خواست از چاپ بنر تبریک و ارسال گل به مناسبت این انتصاب خودداری کنند.

ایمان خسروی سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان گفت:بنا به توصیه استاندار،مدیران و همکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه‌ها و غیر آن  خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای از سرگیری ساخت هتل صخره‌ای
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست