Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@23:32:59 GMT

راز و نیاز و دعا در میهمانی شهدا + تصاویر‌

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۹۴۰۳۶

راز و نیاز و دعا در میهمانی شهدا + تصاویر‌

جمعی از خانواده‌های معظم شهدا با حضور در کنار مزار عزیزان خود در گلزار شهدای اهواز به راز و نیاز با خدا پرداختند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، همزمان با ماه مبارک رمضان جمعی از خانواده‌های معظم شهدا با حضور در کنار مزار عزیزان خود در گلزار شهدای اهواز به راز و نیاز با خدا پرداختند.

در این برنامه معنوی که در قطعات مختلف گلزار شهدا انجام شد، خانواده معظم شهدا از جمله خانواده سردار شهید محمدرضا علیخانی از شهدای مدافع حرم باغملک، خانواده شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید ممبینی)، خانواده شهید سید جاسم نوری معروف به شیرمرد دجیل (سبع الدجیل)، خانواده شهید حمید قنادپور آخرین شهید مدافع حرم اهواز، خانواده شهید فرشاد حسونی‌زاده، خانواده شهید سید حمید تقوی‌فر، خانواده شهید مدافع حرم مصطفی رشیدپور و خانواده شهید سید مهدی موسوی، نخستین شهید مدافع حرم خوزستان در این برنامه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده و دوستان شهید رضا عادلی کردزگنه، شهید محمود مراداسکندری، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی خلیلی‌بلوطکی، شهید علی‌ حسینی‌کاهکش و شهید داوود نریمیسا از شهدای آزادسازی نبل و الزهرا نیز در این برنامه حضور داشتند و با خدای خود خلوت کردند.

انتهای پیام/

راز و نیاز و دعا در میهمانی شهدا + تصاویر‌مناجات خوانی در گلزار شهدای اهوازمناجات خوانی در گلزار شهدای اهوازمناجات خوانی در گلزار شهدای اهوازمناجات خوانی در گلزار شهدای اهوازمناجات خوانی در گلزار شهدای اهوازمناجات خوانی در گلزار شهدای اهواز R41468/P1377/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس رسانه ملی با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جبلی صبح روز چهارشنبه در این دیدار گفت: پیشرفت‌های امروز کشور مرهون خون شهداء به ویژه شهدای هسته‌ای است.

وی گفت: شهید رضایی نژاد یکی از شهدای برجسته هسته‌ای کشور می‌باشد که با حمایت استانداری باید کمک کنیم هم شهید رضایی نژاد و هم شهدای زمین فوتبال چوار در قالب هنر با کمک همکاران در رسانه استانی بیشتر معرفی شوند.

کد خبر 6100309

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهدا است
  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهداست
  • آغاز ساخت حسینیه و مرکز فرهنگی گلزار شهدای بردسکن پس از ۲۰ سال
  • رییس رسانه ملی با خانواده شهید داریوش رضایی نژاد دیدار کرد
  • نقد نباید مایه نگرانی تولیدکنندگان کتاب شود
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند