Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا در این آیین که نمایندگان مردم سننج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار و جمعی دیگر از مسئولان استانی حضور داشتند، مدیرکل شرکت شهرک های صنعتی کردستان درخصوص این پروژه گفت: شهرک صنعتی شماره 4 سنندج که مصوبه هیات دولت است در 300 هکتار مساحت ساخته می شود و زمین آن از محل منابع طبیعی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهو حاجبی افزود: این تامین زمین به صورت جزیره ای بوده، فازهای مختلفی داشته و اوایل امسال برای تامین متقاضیان در مرکز استان خریداری شد.
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات تامین این زمین، نبود تاییدیه زیست محیطی بود اضافه کرد: در سال 96 تادیدیه زیست محیطی را کسب و منبع آب را از قبل ایجاد کردیم.
او یکی دیگر از مشکلات این زمین را تامین برق عنوان و اظهار کرد: با احداث نیروگاه مقیاس کوچک 7 مگاواتی و باسرمایه گذاری 150 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی در این شهرک، این مشکل نیز رفع شد.
مدیرکل شرکت شهرک های صنعتی کردستان یکی دیگر از مشکلات عمده ایجاد این شهرک را عدم دسترسی به جاده اصلی عنوان کرد و گفت: مقرر شده است از محل تفاهم نامه 150 میلیارد ریالی مابین استاندار کردستان و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، 25 میلیارد ریال برای احداث جاده این شهرک اختصاص داده شود.
حاجبی افزود: قرار است در فاز اول (10 هکتاری) 270 قطعه 300 متری برای کارگاه های کوچک و متقاضیانی که طی هشت سال گذشته ثبت نام کرده اند در سه ماه آینده واگذار شود.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان و معاون عمرانی استاندار نیز بر تلاش خود برای کمک به احداث این شهرک صنعتی تاکید کردند.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد کشور ، سند ۴۵ هکتار زمین های شهرک صنعتی فجر در منطقه آزاد قشم صادر شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست در خصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس