Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ماجرايي که بازپرس محسن مديرروستا قرار است به آن رسيدگي کند ماجراي 2 قتل است اما فقط ادعاي وقوع قتل مطرح شده‌است و حالا پرسش اصلي بازپرس جنايي تهران از ناهيد، زني که اين ادعا را عليه شوهرش مطرح کرده اين است که دستکم محل دفن اجساد را نشان بدهد اما او هنوز همکاري نکرده‌است ...

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز ، دو گوني در صندوق عقب خودروي شوهرم بهنام ديدم، از بهنام پرسيدم داخل گوني چيست، بهنام گفت دو نفر از طلبکارانش را به قتل رسانده است سپس من همراه بهنام به بيابانهاي ازگل رفته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

حدود ساعت 4 صبح اول تير ماه جاري به سامانه پليس 110 اعلام شد که زن و شوهري در منزلشان در شهرک راه‌آهن تهران با يکديگر درگيري خانوادگي پيدا کرده و از پليس براي پايان دادن به اين ماجرا کمک خواسته شد که دقايقي بعد تيمي از مأموران کلانتري 141 شهرک گلستان در محل اعلام خبر حاضر شدند.

با حضور پليس در منزل اين زن و شوهر،‌ زن ميانسال به نام ناهيد مدعي شد که همسرش بهنام دو نفر را به قتل رسانده و در اظهاراتش به مأموران گفت: بهنام يکي از روزهاي زمستان 95 به خانه آمد، زمانيکه در صندوق عقب خودرويش را باز کرد، دو گوني در صندوق عقب ديدم که از بهنام پرسيدم داخل گوني چيست، بهنام گفت دو نفر از طلبکارانش را به قتل رسانده است سپس من همراه بهنام به بيابانهاي ازگل رفته و اجساد را در آنجا دفن کرديم.

پس از اين اظهارات مأموران همزمان با انتقال ناهيد و بهنام به کلانتري با بازپرس کشيک قتل پايتخت تماس گرفتند که محسن مدير روستا؛ بازپرس امور جنايي تهران دستور بازداشت بهنام را صادر کرد.

بهنام که پيش از ظهر امروز به دادسراي امور جنايي تهران منتقل شده بود با رد ادعاي همسرش در اظهاراتش به بازپرس ويژه قتل پايتخت گفت: از وضع مالي خوبي برخوردار هستم و دو پسر دارم، همسرم مشکلات روحي و رواني دارد و سر هر مسئله‌اي با من دعوا مي‌کند و اين حرفهايش نيز به خاطر اذيت و آزار من است؛ آن شبي که پليس به منزلمان آمد من با پسرم در شرکتم در منطقه سعادت‌آباد بوديم و زمانيکه به منزل برگشتيم متوجه شدم ناهيد براي بازداشت من با پليس تماس گرفته و مدعي شده که من مرتکب قتل شده‌ام.

اظهارات بهنام در حالي مطرح شد که در جريان رسيدگي به پرونده، مأموران اداره آگاهي از ناهيد خواستند تا مکان دفن اجساد را به پليس نشان دهد که وي حاضر به همکاري و حضور در اداره آگاهي نشد همچنين تحقيقات از پسر هفده ساله ناهيد نيز نشان داد که مادرش دچار مشکلات روحي و رواني است با اين حال بازپرس امور جنايي تهران بهنام را با صدور قرار وثيقه بازداشت و دستور تحقيقات درباره پرونده را صادر کرد.
تسنيم
110


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری

آفتاب‌‌نیوز :

افخمی به تازگی برای فیلم سینمایی «کاغذ شطرنجی» متقاضی پروانه ساخت شده است. این فیلم قرار بود ۵ سال پیش به کارگردانی بهروز افخمی جلوی دوربین برود، اما حالا قرار است سیدعماد حسینی کارگردانی آن را بر عهده بگیرد. این دومین تجربه همکاری سیدعماد حسینی و بهروز افخمی به شمار می‌رود.

قصه این فیلم سینمایی در سال ۱۳۶۰ در تهران روایت می‌شود. افخمی فیلمنامه این اثر را بر اساس قصه‌های واقعی به نگارش درآورده، وی قصه این فیلم‌های سینمایی را از خاطرات یک بازپرس دادگستری به نام ناصر بیگدلی گرفته است.

فیلم «کاغذ شطرنجی» در انتظار پروانه ساخت به سر می‌برد. افخمی پیش‌تر تهیه‌کنندگی فیلم «استاد» به کارگردانی سیدعماد حسینی را پذیرفته بود که این فیلم در جشنواره چهلم فیلم فجر اکران شد و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای سجاد بابایی رقم زد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت
  • رقص جنجالی بهنام بانی در کنسرتش؛ دست‌وبالم بسته است وگرنه (فیلم)
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ