Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل کارگزاری بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه پذیره‌نویسی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در شعب بانک‌ها بسیار وقت‌گیر است، از آغاز اقداماتی برای پیاده‌سازی این روند به صورت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش سرویس ایسنا، محمدحسن ابراهیمی مدیرعامل کارگزاری بانک ملی ایران با اشاره به اینکه هم‌اکنون صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد در 101 شعبه بانک ملی ایران در حال پذیره‌نویسی است، گفت: این روند بخش قابل توجهی از همکاران ما را درگیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: افرادی که در بازار سرمایه فعالند، هم با صندوق و هم با معاملات الکترونیکی آشنایی کافی دارند و واقعا نیاز نیست که برای چنین معاملاتی به شعبه بانک مراجعه کنند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه روند مشابه خرید و فروش‌های آنلاین در بازار سهام باید در پذیره‌نویسی صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز ایجاد شود، اظهارکرد: در کل نظام بانکی، تنها یک بانک سیستم پذیره‌نویسی الکترونیکی صندوق‌های سرمایه‌گذاری را پیاده کرده است، در حالی که بانک ملی ایران بسترهای بسیار خوبی برای این کار دارد.

به گفته وی، سامانه «بام» امکانات فراوانی دارد که می‌توان پذیره نویسی صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد را نیز به آن اضافه کرد.

روز شنبه 27 خرداد ماه صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران با حضور اعضای هیات‌مدیره و جمعی از مدیران کارگزاری بانک ملی ایران افتتاح شد.

بانک ملی اعلام کرد: پذیره نویسی این صندوق به مدت شش روز و به صورت همزمان در 101 شعبه منتخب بانک ملی ایران آغاز شد. این پذیره‌نویسی درمرحله اول به میزان یک هزارمیلیارد ریال بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت

قرارداد رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، اما آینده او همچنان مبهم است.

به گزارش مشرق، مطبوعات انگلیسی با انتشار گزارش‌هایی اعلام کردند که صندوق سرمایه گذاری عربستان سعودی در حال تلاش برای جذب واران در تابستان آینده است.

بن جاکوبز، روزنامه نگار انگلیسی نیز اشاره کرد که صندوق سرمایه گذاری به حضور واران در النصر یا الاتحاد به لیگ عربستان اطمینان دارد.

البته یک منبع در باشگاه الاتحاد به رسانه‌های عربی اعلام کرد که این مدافع فرانسوی در برنامه‌های این تیم در فصل نقل و انتقالات آینده نیست.

این منبع همچنین گفت: قبل از مدنظر قرار گرفتن هر بازیکنی برای حضور در باشگاه‌های تحت مالکیت صندوق سرمایه گذاری، با کادر فنی تیم مشورت می‌شود که آیا نیاز به جذب بازیکن دارد یا خیر و واران بازیکن مورد نظر کادر فنی الاتحاد نیست.

با این شرایط به نظر می‌رسد واران در صورت انتقال به عربستان راهی النصر خواهد شد تا ادامه فوتبال خود را در این تیم پرستاره عربستان دنبال کند.

نکته قابل توجه این است که بندی در قرارداد واران وجود دارد که به منچستریونایتد اجازه می‌دهد قرارداد او را برای یک فصل دیگر تمدید کند اما برخی گزارش‌های انگلیسی تایید کرده‌اند که این باشگاه قصد فعال سازی آن را ندارد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی
  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای ایران و پاکستان
  • روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • درج صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید با نماد سیمانو در بورس تهران؛ سیمانو چیست؟
  • میزان سرمایه صندوق های حمایت از بخش کشاورزی خراسان شمالی کم است
  • توفیقات بیمه دی با اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی