Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ماجراي سرمربي و مهاجم سرخپوشان که تازه مشخص شده حکايت از يک ناراحتي قديمي دارد که يکسالي از آن مي گذرد.

به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، در اين خصوص شنيديم رابطه برانکو و طارمي سرد شده و چه بسا اگر گل نمي زد به سرنوشتي همچون رامين رضاييان مبتلا مي شد که گويا در اين زمينه يک سالي است جواب سلام او را عليک نمي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از اين سو شنيده مي شود ماجراي رفتن طارمي هم به آمدن منشا وابسته است چرا که اين آلترناتيو راحت آقاي گل ليگ را با کوچکترين اشتباه نيمکت نشين مي کند آنهم در آستانه جام جهاني!

ميثم مجيدي هنوز هم مشکل مالياتي اش حل نشده و در اين زمينه مي گويد چوب اعتماد به منصوريان و افتخاري را مي خورد.

واعظ آشتياني هم اعلام کرده که بايد سازمان بازرسي ورود پيدا کند تا اين قراردادهاي کيليويي بسته نشود.

تارتار هم دوست دارد اولين بازي تيمش در «جم» برگزار شود و از سوي ديگر اين پرسپوليسي قديمي معتقد است ملي پوشان زياد اين تيم در ليگ هفدهم حسابي برانکو را با دردسر مواجه خواهد کرد.

کرانچار هم که از رفتن حاج صفي ناراحت است معتقد است کوچ ملي پوشان باعث پايين آمدن کيفيت ليگ مي شود. اين مربي کروات همچنين معتقد است اگر احسان در سپاهان مي ماند هم درآمدش بهتر بود هم جايگاه خوبي در تيم ملي داشت.

تاج هم که استعفاي کفاشيان را تکذيب کرد و با قاطعيت از ادامه کار او صحبت کرد.

نعمتي هنوز به پرسپوليس نيامده براري اين تيم دردسرساز شده چون پيکاني ها دنبال وصول حق رشد خودشان هستند تا بعد ماجراي مسلمان و ذوب آهن حالا ماجراي نعمتي و پيکان براي قرمزها دردسر درست کند.

بيراوند هم که خيلي دوست داشته لژيونر شود حالا بعد از شکست سکوت خودش اين حرف ها را به شايعه سازان نسبت مي دهد و معلوم نيست چرا که آن موقع بازار گرم بود حرف از شايعه سازي نزد و حالا تا برانکو براي رفتنش چراغ سبز نشان داده و جايگاهش به خطر افتاده به يکباره از ماندن صحبت مي کند و کلهم همه چيز را زا بين و بن رد مي کند.



450


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیست و چهام رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست دهد که در جریان این بازی، امید عالیشاه کاپیتان قرمز‌ها دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

این درحالی بود که پرسپولیس در یک دیدار جذاب و پر حاشیه در جام حذفی بدون کاپیتان خود به مصاف آلومینیوم اراک رفت که در نهایت در ضربات پنالتی حذف شد و از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

حالا سرخ‌پوشان روز چهارشنبه در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف سپاهان اصفهان خواهند رفت و حضور کاپیتان قرمز‌ها حالا یک دغدغه بزرگ برای هواداران این تیم در آستانه این بازی حساس و ۶ امتیازی است.

 عالیشاه بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت و روند درمان خود از امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد تا خود را برای دیدار حساس با سپاهان آماده کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس