Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جعفر الوندی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: استان زنجان بیش از یک میلیون و 200 هزار هکتار اراضی ملی دارد که در اختیار و مدیریت اداره منابع طبیعی زنجان قرار دارد.
الوندی با انتقاد از نحوه همکاری اداره کل منابع طبیعی زنجان، ابراز کرد: سال گذشته از این اراضی فقط 30 هزار هکتار در طرح کاداستر ثبت شده و سند صادر شده است، به نظر می رسد اداره منابع طبیعی جدیت بیشتری در این موضوع مهم از خود نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان اظهار کرد: بیش از 65 درصد زمین های استان مربوط به اراضی ملی است و نشان دهنده اهمیت زیاد این مسئله است.
کاداستر به معنی فهرست مرتب شده اطلاعات مربوط به قطعات زمین که مشخصه های زمینی مانند اندازه، کاربری، مشخصات رقومی، ثبتی یا حقوقی به نقشه بزرگ مقیاس اضافه شده است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان تصریح کرد: در کشور و استان زنجان بیشترین دست اندازی ها در زمین های ملی انجام می گیرد و لازم است در این زمینه همکاری ها بیشتر از گذشته شود.
الوندی با بیان اینکه شیوه های ناکارآمد در سیستم اداری این اداره کل تغییر یافتهف افزود: هدف از این تغییرات گشترده شفاف سازی، کاهش مراجعات حضوری، جلب رضایت ارباب رجوع و ارائه خدمات الکترونیکی است.
وی ابراز کرد: با افزایش صدور 3هزار و 300 فقره سند تک برگ نسبت به سال 94، در مجموع 38 هزار سند در سال 95 صادر شده است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان اظهار کرد: در پروژه مسکن مهر 3 هزار و 981 فقره سند صادر شده است و هر درخواست سند در این حوزه کمتر از 2 روز صادر می شود.
الوندی با اشاره به استعلامات انجام گرفته از ثبت اسناد و املاک استان زنجان، گفت: 91 درصد این استعلام ها کمتر از 2 روز پاسخ داده شده و در مجموع 32 هزار استعلام واصله داشته ایم.
وی به درآمد 86 میلیارد ریالی این اداره کل در سال گذشته اشاره و تاکید کرد: در اجرای قانون 276 میلیارد ریال از مطالبات بانک ها در سال 95 را وصول کرده ایم.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان با تاکید بر ثبت 17 هزار شرکت در استان زنجان گفت: سال گذشته با کسب رتبه نخست در زمینه ثبت شرکت ها، 518 شرکت در این استان ثبت شده است.
الوندی خاطرنشان کرد: نقشه های کاغذی همگی اسکن شده و وارد سیستم الکترونیکی ثبت شده است.
وی تاکید کرد: ظرف سه سال گذشته هیچ مورد اثبات شده دریافت رشوه از سوی کارکنان این اداره کل وجود ندارد و هر خبری غیر از اینف تکذیب می شود.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همچنین با بیان این که ۴۸ مورد بازدید از مراکز معاینه فنی در سطح استان توسط کارشناسان این اداره انجام شده گفت: تعداد ۲۵ هزار و ۶۵۴ فقره کارت معاینه فنی در مراکز مذکور ویژه وسایل نقلیه سنگین نیز صادر شده است.

وی به دستگاه‌های توزین اشاره کرد و افزود: ۱۱ دستگاه باسکول‌های ثابت و سیار تعمیر و کالیبراسیون ۲۲ دستگاه نیز انجام شده، همچنین اعمال قانون اضافه تناژ سه هزار و  ۱۰۱ مورد با افزایش ۷۳ درصدی انجام شده است.

حیدری گفت: تعداد پروانه عبور صادر شده نیز هزار و  ۵۲۴ فقره بوده که ۲۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • روزانه ۵۰۰۰ نسخه الکترونیک در زنجان صادر می‌شود
  • روزانه ۵ هزار نسخه الکترونیک در زنجان صادر می‌شود
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • صادرات تخم مرغ به بیش از ۱۸ هزارتن رسید
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • زنان کمتر می‌خوابند و استرس بیشتری دارند