Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، هوشنگ بازوند، عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: سال گذشته دولت مصوبه‌ای را تصویب کرد که طبق آن سود و جرائم کسانی که وام‌های زیر یک‌میلیارد ریال گرفته بودند بخشیده شود. وی یادآور شد: در استان لرستان 23 هزارنفر مشمول این طرح شدند و این در حالی است که بانک کشاورزی به این مصوبه عمل کرده و بقیه بانک‌ها نیز باید هرچه سریعتر این طرح را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان ادامه داد: در استان لرستان مجموعا 138 میلیارد تومان پرداخت شده و این مبلغ مقدار پرداختی افرادی است که سود و جرائم بانکی آن‌ها بخشیده شده است. بازوند افزود: بانک مرکزی نیز تاکنون چیزی را اعلام نکرده و این در حالی است که سامانه آن‌ را قطع نکرده است. وی با اشاره به وجود اختلاف نظر روی سرمایه در گردش در بانک‌ها، عنوان کرد: بانک‌ها اعلام کرده‌اند که برای تمدید آن نیازمند فاکتورهای جدید هستند اما به نظر می‌رسد که وجود فاکتور جدید ضرورت نداشته‌ باشد. 401

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سه برابر شدن جرایم آسیب به حیات وحش

غلامرضا ابدالی درباره افزایش جرایم آسیب به حیات وحش اظهار کرد: آخرین بار میزان مطالبه ضرر و زیان ناشی از آسیب به حیات وحش در سال ۹۸ تصویب شده بود و تاکنون این میزان بازنگری نشده بود .

مدیر کل دفتر مدیریت و حفاظت حیات وحش سازمان حفاطت محیط زیست  اضافه کرد: به این نتیجه رسیدیم که قدرت بازدارندگی جرایم کاهش یافته است و متجاوزان و اسیب‌زنندگان به حیات وحش به راحتی فعالیت خود را ادامه می دهند.

وی تاکید کرد: یکی از اهداف تعیین جرایم برای ضرر و زیان ناشی از تخلفات شکار گونه‌های جانوری بازدارندگی آن‌هاست تا مانند سدی برای جلوگیری از تخلفات حوزه حیات وحش عمل کند.

مدیر کل دفتر مدیریت و حفاظت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: در این شرایط سال گذشته قیمت‌ها را بازنگری کردیم و بر اساس آخرین نرخ تورم اعلام شده از طرف مرکز آمار ایران حدود سه برابر شد.

ابدالی تاکید کرد: ما منتظر تشکیل جلسه شورای عالی محیط زیست هستیم تا افزایش نرخ مطالبه ضرر و زیان حیات وحش (موضوع بند چ ماده ۳ قانون شکار و صید)  در آن مصوب شود.

وی در ادامه گفت: جرایم آسیب به انواع گونه‌های جانوری مانند پستانداران، خزندگان، ‌دوزیستان پیش‌بینی شده است.

ابدالی در پایان اظهار کرد: نرخ جرایم آسیب به گیاهانی که در رده‌های بالا حفاظتی قرار دارند، گونه‌های جانوری در معرض خطر تهدید و انقراض هستند بالاتر است و تا سه برابر افزایش می‌یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» بازنگری و به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • بخشودگی جرائم مالیاتی برای تکمیل کنندگان اظهارنامه‌های پیش فرض
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود
  • شرط بخشودگی مالیاتی اعلام شد
  • احتمال سه برابر شدن جرایم آسیب به حیات وحش