Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@20:45:26 GMT

چرا استقلال رامين رضاييان را مي خواهد؟

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۹۵۴۰۱

خبرگزاري آريا - با وجود اينکه با تمديد قرارداد وريا غفوري به نظر مي‌رسيد استقلالي شدن رامين رضاييان منتفي است اما سرمربي جوان آبي‌ها همچنان روي جذب او اصرار دارد.


به گزارش "ورزش سه"، وريا غفوري بي‌ترديد يکي از بهترين مدافعان راست فوتبال ايران است، بازيکني که حتي در زماني که مصدوم هم بود هميشه از سوي کي‌روش به تيم‌ملي دعوت مي‌شد اما عليرضا منصوريان که به تازگي قرارداد او را تمديد کرده است قصد دارد باز هم براي رامين رضاييان اقدام کند و در اين بين گفته مي‌شود ستاره فصل گذشته پرسپوليس به توافق‌هايي هم با آبي‌ها رسيده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شايد خيلي ها انتقاد کنند که چرا عليرضا منصوريان با وجود حضور وريا غفوري اينقدر روي جذب رامين رضاييان اصرار دارد اما به نظر مي‌رسد سرمربي جوان آبي‌ها براي اين تصميم خود دلايل کافي دارد.

وريا غفوري هر وقت فصل گذشته براي استقلال به ميدان رفت نمايش قابل توجهي داشت اما مصدوميت‌هاي پي در پي باعث شد که در طول فصل 3 بازيکن در پست دفاع راست استقلال به ميدان بروند و حالا اگر رامين رضاييان قبول کند پيراهن آبي اين تيم را برتن کند، بايد منتظر جذاب‌ترين رقابت ممکن در پست دفاع راست آبي‌ها باشيم.

استقلال فصل گذشته در هفته‌هاي ابتدايي کار را با وريا غفوري در پست دفاع راست آغاز کرد و او تا قبل از بازي با فولاد در هفته دهم ليگ در تمام بازي‌ها در ترکيب ابتدايي آبي‌ها به ميدان رفت اما اين بازيکن پيش از بازي با فولاد مصدوم شد و تا آخر نيم فصل اول جاي خود در اين پست را به هرائر مگويان داد. نکته جالب اينکه مگويان در نيم فصل دوم مصدوم شد و وريا غفوري دوباره به روزهاي آرماني برگشت.

غفوري از هفته شانزدهم تا بازي با ماشين‌سازي در هفته بيستم ليگ‌برتر دوباره جاي خود را در ترکيب ثابت پيدا کرد اما از بدشانسي در بازي با السد در پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا دوباره مصدوم شد و جاي خود را به خسرو حيدري در پست دفاع راست داد و شانس بازي کردن در دربي را از دست داد. خسرو حيدري در بازي با پرسپوليس و ذوب‌آهن به عنوان مدافع راست استقلال به ميدان رفت اما از بازي سياه‌جامگان در هفته بيست‌وسوم ليگ‌برتر غفوري دوباره به ترکيب برگشت و برابر سايپا هم او در ترکيب به ميدان رفت اما دوباره مصدوم شد و تا پايان فصل خسرو حيدري و مگويان در پست دفاع راست استقلال به ميدان رفتند.

از مجموع دقايقي که استقلال در ليگ‌برتر به ميدان رفت وريا غفوري 1326 دقيقه براي تيمش بازي کرد و خسرو حيدري و مگويان هم به ترتيب 720 و 630 دقيقه براي آبي‌ها در پست دفاع راست به ميدان رفته است. شايد به همين دليل هم باشد که عليرضا منصوريان با جذب رامين رضاييان قصد دارد خيال خود را از پست دفاع راست راحت کند.




وريا غفوري چندي پيش در مصاحبه‌اي عنوان کرد که بود که مصدوميت‌هاي اين فصل او يک بدشانسي محض بوده است و هر بازيکني به استقلال بيايد با او رقابت مي‌کند و نمي‌تواند جايش را در ترکيب اصلي بگيرد.
البته عليرضا منصوريان هم ثابت کرده که به سبک بازي وريا غفوري بسيار اعتقاد دارد و به همين دليل هم هست که قرارداد اين بازيکن با کيفيت را تمديد کرده است و در صورتي که او و رامين رضاييان شرايط بازي کردن داشته باشند، به نظر نمي‌رسد هيچ کدام از آنها ذخيره ديگري شوند. وريا غفوري زماني که در سپاهان همبازي علي حمودي بود در بعضي از بازي‌ها در پست دفاع راست و در بعضي ديگر به عنوان هافبک راست بازي مي‌کرد و به نظر مي‌رسد با حضور احتمالي رامين رضاييان در استقلال همين اتفاق تکرار خواهد شد و اين دو بازيکن سمت راست استقلال را به خطرناک‌ترين سمت راست ليگ‌برتر تبديل مي‌کنند. اتفاقي که اگر عملي شود بايد منتظر فصلي رويايي در استقلال باشيم.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف

 به گزارش تابناک، سرماخوردگی اوستون اورونوف در آستانه بازی حساس مقابل نساجی شاید برنامه‌های تهاجمی اوسمار ویرا را به‌هم بریزد. اورونوف در نیم فصل دوم و در فاز تهاجمی پرسپولیس بازیکن مهمی بوده و با اینکه در بازی‌های بزرگ مثل دربی سنتی پایتخت و دیدار مقابل سپاهان تمام فضا‌ها از او گرفته شد، اما در سایر دیدار‌ها غالبا جزء نفرات برتر تیمش در بخش تهاجمی ترکیب بوده است.

با این وجود ساعاتی قبل از بازی سرخ‌ها در قائمشهر خبر رسید که این بازیکن دچار سرماخوردگی شده و حضورش در بازی عصر امروز در هاله‌ای از ابهام است. چنانچه اورونوف به این بازی نرسد اوسمار دوباره باید تغییری در ترکیب بخش تهاجمی تیمش اعمال کند و با توجه به غیبت امید عالیشاه کار او سخت‌تر هم خواهد شد.

اگر اورونوف شرایط بازی را پیدا نکند شاید مهدی ترابی در پست وینگر چپ بازی کند، سعید صادقی مثل نیم فصل اول به‌عنوان وینگر راست به ترکیب اصلی برگردد و وحید امیری در نقش هافبک آزاد پشت مهاجم نوک به میدان برود.

حالت دوم احتمال حضور محمد خدابنده‌لو در پست هافبک آزاد است که در این صورت ممکن است ترابی وینگر چپ باشد و یکی از بین سعید صادقی یا وحید امیری به‌عنوان وینگر راست به میدان برود.

حالت سوم نیز ماندن ترابی در همان پست وینگر راست است و شاید صادقی جایگزین اورونوف در پست وینگر چپ شود؛ و بالاخره اینکه اگر خدابنده‌لو به ترکیب برسد احتمال حضور وحید امیری در پست وینگر چپ و باقی ماندن ترابی در پست وینگر راست نیز وجود دارد.

البته اوسمار می‌تواند از سروش رفیعی نیز یک خط جلوتر استفاده کند و مثلا سینا اسدبیگی یا محمد خدابنده‌لو را کنار مسعود ریگی بازی بدهد که در این صورت از بین سعید صادقی و وحید امیری باز هم یک نفر در ترکیب اصلی خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • بمب پرسپولیس خنثی شد! | چراغ‌سبز اوسمار اثر خود را از دست داد؟
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)