Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ایرانی تیم الخور قطر دلایل انتخاب این تیم را برای فصل آینده اعلام کرد.

به گزارش قدس آنلاین، سروش رفیعی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته سرانجام قرارداد یکساله خود را با باشگاه الخور قطر امضا کرد. این در حالی است که روز گذشته بعضی از رسانه های قطری از «بن بست» در مذاکرات رفیعی با این تیم قطری خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی در پاسخ به این سئوال که چرا تیم الخور را انتخاب کرده است؟ گفت: من لیگ ستارگان قطر را از مدتها پیش دنبال می کردم. تیم الخور را هم به خوبی می شناسم.

وی افزود: می دانم که تیم الخور تماشاگران زیاد و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. زمانی که پیشنهاد باشگاه الخور به دستم رسید بدون تردید آنرا پذیرفتم و به توافق رسیدم.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس در بازی‌های گذشته با حضور یک مهاجم سایه به زمین می‌رفت، مصدومیت امید عالیشاه ترکیب اوسمار در جام حذفی را دچار تغییر کرد.

پرسپولیس در این مسابقه با حضور خدابنده‌لو و سروش رفیعی در زمین عملا دو بازیکن بازیساز داشت اما در نیمه دوم اوسمار دست به تعویض تاکتیکی زد.

سروش که در نیمه اول یک کارت زرد هم گرفته بود در ابتدای نیمه دوم جای خود را به وحید امیری داد تا فرم سرخ‌ها مثل بازی‌های قبلی شود.

وحید امیری با حضور در میدان مسابقه بازوبند کاپیتانی را از مهدی ترابی گرفت.

دیگر خبرها

  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا
  • (ویدیو) صف طولانی اصفهانی‌ها برای سروش صحت
  • صف طولانی اصفهانی برای سروش صحت
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی