Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ مصطفوی در خصوص مباحث مطرح شده در خصوص تمدید قرارداد «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: روزی که قرعه کشی مسابقات مقدماتی جام جهانی صورت گرفت یکی از کسانی که مطمئن بود ما به جام جهانی صعود خواهیم کرد من بودم، اما حتی من هم تصور چنین صعود آسانی را نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تیم ملی ما در راه صعود به جام جهانی عملکرد خوبی داشت اما فراموش نکنید رقبای ما چه شرایطی داشتند. کره جنوبی با شرایط آرمانی فاصله بسیار زیادی داشت و قطر هم اصلا نشانی از میزبان جام جهان 2022 نداشت.
رییس اسبق فدراسیون فوتبال، گفت: صعود به جام جهانی نقطه روشن کارنامه کی روش در تیم ملی ایران نخواهد بود و زمانی می توانیم به او امتیاز مثبت دهیم که بتوانیم برای نخستین بار از گروه خود در جام جهانی صعود کنیم.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ملی ایران توان صعود از گروه خود در جام جهانی روسیه را دارد، تصریح کرد: تیم ملی ایران در کار دفاعی بسیار خوب است، اما برای صعود از گروه خود در جام جهانی باید منتظر مشخص شدن تیم های همگروه خود باشیم.

*** تمدید قرارداد با کی روش را به بعد از جام جهانی موکول کنیم
رییس اسبق فدراسیون فوتبال، گفت: در هیچ کشوری پیش از مسابقات جام جهانی با مربیان خود تمدید قرارداد نمی کنند و این کار را به پایان مسابقات روسیه موکول می کنند.
وی تصریح کرد: در اینکه کی روش مربی متفاوت و خوبی است شکی نداریم، اما چرا هیچکس نمی گوید او در ایران به یکی از گرانترین مربیان دنیا تبدیل شد یا او در تیم ملی با استعدادهای زیادی روبه رو است که هر کدام از آنها می توانند در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گیرند.
مصطفوی خاطرنشان کرد: کی روش مربی سختگیر، گران و پرتوقعی است و امیدوارم تاج به عنوان یک مدیر فوتبالی بداند چگونه پول فدراسیون را برای تمدید قرارداد هزینه کند.

*** باشگاه ها مراقب باشند تا آخر فصل التماس نکنند
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص هزینه های زیاد برخی باشگاه برای لیگ آینده، گفت: در ابتدا از باشگاه ها می خواهم به شکلی هزینه نکنند که در پایان فصل برای بسته نشدن پنجره نقل و انتقالات یا کسر امتیاز مجبور به التماس کردن باشند.
وی افزود: بهترین راه برای برخورد با این مساله تشکیل کمیته ایی ویژه در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است تا تمام باشگاه ها با نظارت این کمیته با بازیکنان خود قرارداد امضا کنند.
مصطفوی خاطرنشان کرد: متاسفانه در فوتبال ایران خودخواهی موج می زند و همه مدیران و مربیان برای بقا خود حاضرند هر کاری را انجام دهند.

*** دلالی در فوتبال ایران موج می زند
مصطفوی با اشاره به اینکه دلالی در فوتبال ایران رواج دارد، گفت: متاسفانه این اتفاق در اکثر تیم های ما دیده می شود و افراد زیادی برای تامین جیب خود به دنبال افزایش قرارداد بازیکنان هستند.
وی افزود: بهتر است مسئولان فدراسیون فوتبال قانونی را تصویب کنند که وقتی از بازیکنان تست آمادگی می گیرند از مدیران هم تست شناخت از فوتبال بگیرند تا مشخص شود چه تعداد از مدیران باشگاه های ما فوتبال می فهمند.
مصطفوی خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی صدا و سیما در کنار فوتبال ایران قرار بگیرد و با پرداخت حق پخش به باشگاه ها شرایط فوتبال ما را متحول کند.

*** بهترین فوتبالیست ایران 500 میلیون تومان ارزش دارد
مدیرعامل اسبق فدراسیون فوتبال، گفت: بهترین فوتبالیست ایران 500 میلیون تومان ارزش دارد و تنها دلیل افزایش رقم قراردادها افرادی هستند که می خواهند جیب خود را پر پول کنند.
وی افزود: امروز برخی از این بازیکنان که حتی از لیگ های عربی هم پیشنهاد ندارند با حضور در پرسپولیس و استقلال و گرفتن پول های میلیاردی مورد توجه قرار می گیرند و با مبالغ بسیار سنگین تر به لیگ های عربی یا تیم های درجه سه اروپا می روند.
مدیرعامل اسبق پرسپولیس در خصوص جدایی «سروش رفیعی» از این تیم پس از نیم فصل حضور، اظهار کرد: اگر بلد بودیم قرارداد درست با بازیکنان امضا کنیم هیچ وقت بازیکنی پس از یک نیم فصل بدون پرداخت هیچ پولی به باشگاه خود نمی توانست تیمش را ترک کند.
پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اینکه لیگ سال 96 بسیار دشوارتر از سال 95 خواهد بود، اظهار کرد: در سال گذشته هیچ مربی به اندازی برانکو و منصوریان از ناآمادگی باشگاه های دیگر سود نبردند. پرسپولیس و استقلال با 45 درصد آمادگی وارد لیگی شدند که تیم های دیگر اصلا آماده نبودند و توانستند در نهایت قهرمان و نایب قهرمان شوند.
وی تاکید کرد: مطمئن باشید امسال هیچ تیمی نمی تواند به آسانی قهرمان شود، زیرا تیم های خوبی روانه لیگ خواهند شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟

در شرایطی که فقط ۵ بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود