Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:09:33 GMT

مسابقات شطرنج جام رمضان همدان به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۹۶۷۳۵

مسابقات شطرنج جام رمضان همدان به پایان رسید

همدان- رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان گفت: مسابقات شطرنج جام رمضان همدان با قهرمانی امیرعلی دلاوری به پایان رسید.

احمدعلی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات شطرنج جام رمضان همدان اظهار داشت: مسابقات شطرنج جام رمضان همدان با حضور ۴۹ شطرنج‌باز در باشگاه صفوت همدان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با همکاری هیئت شطرنج همدان و در محل باشگاه صفوت با فرمت زمانی ۲۵ دقیقه برای هر بازیکن و ۵ ثانیه پاداش به ازای انجام هر حرکت و در ۹ دور به روش سوئیسی و به داوری نیلوفر حیدریان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: امیرعلی دلاوری با ۷.۵ امتیاز به‌عنوان قهرمانی این مسابقات دست‌یافت.

بابایی عنوان کرد: شایان رحمتیان و ساسان علی بابایی با ۷ امتیاز، در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و سینا کوروند و صادق اسدی با ۶.۵ امتیاز چهارم و پنجم شدند.

وی با اشاره به فعالیت باشگاه‌های خصوصی شطرنج در همدان بیان کرد: باشگاه‌های خصوصی شطرنج به مانند بازوان هیئت شطرنج استان‌همدان هستند که به رشد و توسعه شطرنج استان‌همدان کمک شایانی می‌کنند.

رئیس هیئت شطرنج استان‌همدان عنوان کرد: هیئت شطرنج استان‌همدان از اینکه باشگاه جدیدی در همدان راه‌اندازی شود بسیار استقبال می‌کند و در این راه اگر هم کمکی بخواهند باکمال میل بخش خصوصی را یاری‌خواهیم داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رییس هیات بوکس همدان با بیان اینکه این مسابقات یادبود مرحوم «محمدامین روستایی» نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس است، گفت: ۳۱ استان کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

سعید دهقانی آزاد افزود: این مسابقات با شرکت ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد