Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، به گفته محققان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، ترکیب «رزوراترول» که عمدتا در پوست انگور یافت می شود و عصاره دانه انگور بسیار در نابودی سلول های سرطان روده موثر هستند.

جیرام وانامالا، عضو تیم تحقیق، در این باره می گوید: «ما دریافتیم این ترکیب علاوه برآنکه موجب نابودی سلول های سرطانی می شود برای سلول های سالم هم سمی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

محققان معتقدند این یافته ها می توانند مسیری به سوی آزمایش بالینی ترکیبات بر روی سلول های سرطان روده انسان باشند. سرطان روده دومین سرطان شایع در بین زنان و سومین سرطان شایع در بین مردان است.

محققان دریافتند ترکیبات انگور موجب نابودی سلول های بنیادی سرطان روده در موش ها شد. در صورت موفقیت آمیز بودن این آزمایش بر روی سلول های انسانی، این ترکیبات می توانند در قالب قرص برای کمک به پیشگیری از سرطان روده و کاهش بازگشت بیماری در بازماندگان این سرطان استفاده شود.

704

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی و تولید نسل جدید داربست‌های ترمیم استخوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این محصول در فرآیند پیوند استخوان کاربرد دارد و می‌تواند با اکسیژن رسانی، تبدیل سلول‌های بنیادی به سلول‌های استخوانی را تسریع کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی
  • توده‌های بدخیم سرطان پستان درد ندارند/ معاینات ماهانه بانوان در منزل بهترین روش برای تشخیص
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • تغذیه بد خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد
  • ستون gc چیست و انواع ستون gc کدام‌اند ؟
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • رژیم غذایی DASH در کاهش خطرات پس از درمان سرطان سینه موثر است
  • مهمترین عامل مرگ و میر افراد بالای ۵۰ سال
  • طراحی و تولید نسل جدید داربست‌های ترمیم استخوان