Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه جشنواره المپیاد ورزشی شرق استان تهران ویژه ماه مبارک رمضان به میزبانی دماوند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، اختتامیه المپیاد ورزشی شرق استان تهران ویژه ماه مبارک رمضان شب گذشته با حضور مسئولان شهرستان‌های دماوند، فیروزکوه و پردیس و مسئولان استان تهران برگزار شد و به برگزیدگان جشنواره جام قهرمانی و مدال اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم ناصر محمودی‌فرد فرماندار شهرستان دماوند در مورد اهمیت ورزش اظهار داشت: زیرساخت تمام انسان‌ها ورزش است و زمانی روح انسان پویا و سالم است که جسمش سالم باشد؛ اهمیت ورزش از آن جهت است که نشاط را در جامعه به وجود می‌آورد، جامعه‌ای که در آن جسم سالم وجود و با نشاط باشد، جامعه‌ای پویا و کارآمد خواهد بود.

وی ادامه داد:: در سال‌های اخیر خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه ورزش شهرستان انجام شده است که با پیگیری‌های انجام شده، قرار است المپیاد ورزشی در چهارچوب تمام رشته‌های ورزشی در شهرستان دماوند با هماهنگی و همکاری ادارات مربوط برگزار شود.

هم چنین در حاشیه این مراسم قاسم میرزایی‌نیکو نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هدف برگزاری این المپیاد اظهار داشت: هدف از برگزاری این المپیاد ایجاد وحدت بین شهرستان‌های شرق استان تهران و توسعه کمی و کیفی ورزش این مناطق بود که در ابتدا برگزاری مسابقات فوتسال در دستورکار بود اما به جهت استقبال علاقمندان، این جشنواره در تمام رشته‌ها برگزار شد.

وی افزود: برگزاری چنین مسابقاتی باعث می‌شود تا اشتیاق جوانان به امر ورزش بیشتر شود که امیدواریم از این پس مسئولان هیأت‌های ورزشی به برگزاری چنین مسابقاتی روی آورند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به ظرفیت‌های منطقه بیان کرد: خوشبختانه منطقه دارای ظرفیت مناسبی است، اما استفاده از این ظرفیت‌ها نیازمند فعالیت بیشتر هیأت‌های ورزشی است؛ از مهم‌ترین اقدامات در این زمینه جذب سرمایه‌گذار برای تحول هیئت‌های ورزشی است.

میرزایی‌نیکو با بیان اینکه در تمام کشور کمبود فضاهای ورزشی برای بانوان وجود دارد، گفت: امیدواریم بتوانیم چهارچوب ورزشی کشور را به سمتی ببریم که بتوانیم جهت رشد ورزش بانوان تلاش‌های بیشتری انجام دهیم.

انتهای پیام/

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نودهی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم اختتامیه دوره آموزشی متنا یا معماران تمدن نوین اسلامی در شهرستان علی آباد با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی در روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی متنا را با رویکرد تربیتی فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: این دوره در سال گذشته در قالب ۸۰ ساعت طی ۶ ماه در مدرسه علمیه بیت الهدی شهرستان علی آباد برگزار شد.

مسؤول مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده در اختتامیه این مراسم به افرادی که این دوره را گذراندند گواهینامه آموزشی داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال در دوره آموزشی متنا ۶۰ نفر آموزش دیدند.

کد خبر 6085469

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • اسبقیان: باید یکی از بهترین میزبانی‌ها را به نمایش بگذاریم