Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان-مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان گفت: پرونده طلب «کری دنس کلواتر کوتو» بازیکن سابق و خارجی تیم پاس همچنان خطر کسر امتیاز و سقوط این تیم به لیگ ۳ را تهدید می‌کند.

تقی رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پرونده «کری دنس کلواتر کوتو» بازیکن سابق و خارجی تیم پاس اظهار داشت: تیم پاس بر اساس حکم فدراسیون جهانی فوتبال فیفا محکوم به پرداخت ۴۸ هزار دلار به‌حساب «کوتو» است و باشگاه بر اساس توافق صورت گرفته با وکیل این بازیکن، بخشی از قسط اول بدهی را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با دستور محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و مساعدت رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان و خسرو سامری مشاور استاندار توانستیم بخشی از قسط اول بدهی این بازیکن را تأمین کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به پرداخت قسط طلب این بازیکن گفت: وکیل کوتو شرط پرداخت طلب موکلش را در سه قسط تعیین کرده بود تا از به جریان افتادن حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال FIFA جلوگیری کند.

رحیمی خاطرنشان کرد: بیستم خردادماه باوجود مشکلات مالی ۱۵ هزار دلار از قسط اول بدهی این بازیکن را پرداخت کردیم درحالی‌که ۲۰ هزار دلار طبق توافق باید پرداخت می‌شد.

وی با اشاره به پرداخت سایر اقساط قرارداد این بازیکن خارجی بیان کرد: هم‌اکنون باید پنج هزار دلار از قسط اول کوتو همراه با هفت هزار و ۵۰۰ دلار از قسط دوم به اضافه ۱۵۰۰ دلار حق‌الوکاله فرناندو تا بیستم تیرماه جاری پرداخت شود.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: در صورت عدم اجرای توافق صورت گرفته تیم پاس طبق حکم فدراسیون جهانی فوتبال FIFA به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهد کرد.

رحیمی با اشاره به نقل و انتقالات تیم فوتبال پاس همدان گفت: با هماهنگی کادر فنی و نیز بر اساس فهرست ارائه‌شده، مذاکره با چند مهره مؤثر را آغاز کرده‌ایم و به‌زودی قرارداد آن‌ها قطعی می‌شود.

وی یادآور شد: درهای باشگاه پاس به روی همه باز است و هر فردی که می‌تواند به موفقیت این تیم کمک کند، با آغوش باز می‌پذیریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند

براساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مهزیار محمدی پور به عنوان داور و فرشاد مالک و سجاد سمائی به عنوان کمک داور، بازی دو تیم شهرداری بم و شهدای بابلسر را قضاوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

قضاوت داوران خراسان جنوبی در رنکینگ اسنوکر کشور

این دیدار که از دیدار‌های مهم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شمار می‌آید، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ برگزار می‌شود.

استادیوم فجر شهر بم میزبان این دیدار حساس است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد