Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:46:42 GMT

۸۰ باشگاه کتاب‌خوانی جدید در دشتی ثبت شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۹۷۳۵۹

۸۰ باشگاه کتاب‌خوانی جدید در دشتی ثبت شد

دشتی- سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی گفت: در یک‌ماه گذشته ۸۰ باشگاه کتاب خوانی جدید در سطح شهرستان به ثبت رسیده است.

حمید زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به دوره جدید ثبت باشگاه‌های کتاب خوانی در شهرستان دشتی اظهار داشت: در دوره جدید ثبت باشگاه‌های کتاب خوانی که تا نیمه تیرماه سال جاری ادامه دارد نزدیک به ۸۰ باشگاه کتاب خوانی در شهرستان دشتی ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته ۲۱۴ باشگاه کتاب خوانی در شهرستان دشتی فعالیت کردند و باشگاه‌های جدیدی که ثبت شده‌اند در خورموج، کاکی، روستاهای درازی و گلستان بوده‌اند.

زارعی ادامه داد: در اولین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی شهرستان دشتی به عنوان شهرستان برتر کشور انتخاب شد و از باشگاه رنگین‌کمان کتاب نیز جزو باشگاه‌های برتر کشور تقدیر به عمل آمد.

وی اضافه کرد: جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی عنوان طرح جدیدی برای راه‌اندازی و فعال کردن باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در سراسر کشور است.

زارعی تصریح کرد: برای برپایی باشگاه‌ها، در مرحله نخست، پژوهشگران و مدرسان برجسته حوزه کودک و نوجوان پس از چند جلسه هماهنگی اولیه، به همه این شهرها مراجعه کرده و آموزش‌های لازم را برای تعدادی از مربیان ارائه دادند.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی کودکان و نوجوانان با محیط کتاب فروشی، انتخاب و خرید کتاب، مطالعه وبحث درباره کتاب، چرخش کتاب درمیان هم سالان و نقد و بررسی کتاب‌های خوانده شده در باشگاه بخشی از اهداف تشکیل باشگاه‌های کتاب خوانی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۷۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش

به گزارش خبرنگار مهر، «چندهیچ» به نویسندگی مریم یاسین‌زاده و کارگردانی رومینا مهدوی که نگاهی متفاوت به جنگ دارد و روایتی از سرانجام وقایع جنگ با پنج گویش مختلف است، در پردیس تئاتر شهرزاد نمایشنامه خوانی می شود.

رومینا مهدوی کارگردان این نمایشنامه‌خوانی در این باره توضیح داد: در این وضعیت که دل نگرانی‌های زیادی برای جنگ وجود دارد خواستم با اجراخوانی این نمایشنامه از همه جوانب تاثیرات جنگ در زندگی مردم آگاه شویم. به امید روزی که صلح در تمام جهان برقرار باشد.

این اجراخوانی به صورت محدود و در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود. تارا قبادی، پویا رجبی، حسین ملکی، سروشا فاضلی، غزل کوچک‌بیگ و مهیار کشاورز نقش‌خوان‌های این اجرا هستند.

دیگر عوامل این نمایشنامه‌خوانی عبارتند از دستیار کارگردان: مهسا کرم وندی، روابط‌عمومی: هما اعرابی، آهنگساز: ارشیا مستوفی، پوستر و تبلیغات: سهیل فلاح و عکاس: پرنیا خوشرو.

کد خبر 6090085 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • آموزش‌های مهارتی راهکار رفع بیکاری است
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • وقوع مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال