Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@14:46:22 GMT

بیانیه فولاد علیه خرید جدید پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۹۸۵۱۹

بیانیه فولاد علیه خرید جدید پرسپولیس

باشگاه فولاد معتقد است که شاهین عباسیان در فصل بعد باید در فولاد خوزستان حضور داشته باشد و قراردادش با پرسپولیس باطل می شود.

به گزارش"ورزش سه"، شاهین عباسیان دفاع تیم ملی جوانان روز گذشته به پرسپولیس پیوست اما امروز سایت فولاد خوزستان در خبری بیانیه ای مانند از این اقدام انتقاد کرد.

در بیاینه فولاد این چنین امده است:


شاهین عباسیان با توجه به عدم اتمام مدت زمان قرارداد خود با این باشگاه، پیوستنش به هر تیم دیگر خلاف مقررات می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس بازیکن نامبرده که در سال گذشته غیبت های زیادی داشته است، همچنان یکسال از مدت قراردادش با باشگاه فولاد خوزستان باقی مانده که در این راستا گزارش های مربوط به غیبت این بازیکن در طول این مدت همگی به سازمان لیگ ارسال شده و در روزهای آینده نیز درخواست باشگاه مجددا ارسال می شود.

شاهین عباسیان تا یک فصل دیگر بازیکن باشگاه فولاد خوزستان به شمار می آید و نسبت به تعهدات خود در قبال فولاد خوزستان مسوول می باشد چراکه فصل گذشته را کامل غبیت کرده بود.

این بازیکن در اواسط فصل گذشته نیز با مراجعه به باشگاه مانند یک بازیکن آزاد رفتار نمود و علیرغم داشتن قرارداد مالى درخواست مبلغ بالایى کرد که به ایشان ابلاغ گردید شما بازیکن باشگاه هستید و تا الان غیبت کردید اما این بازیکن بازهم اقدام به غیبت نمود که کلیه گزارشات غیبت به سازمان لیگ ارسال شده است.

بازیکن نامبرده در طول فصل گذشته با توجه به اعلام نیاز تیم ملی جوانان، کمتر فرصت حضور در اردوی تیم فولاد را یافت و مسوولان باشگاه نیز به احترام پیراهن مقدس تیم ملی هیچگونه اعتراضی نسبت به این موضوع نداشتند اما با توجه به عدم حضور عباسیان در تمرینات فولاد به ناچار نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و مکاتبات لازم را با فدراسیون فوتبال نیز انجام داده اند.


این دومین بار است که فولاد به خرید های پرسپولیس اعتراض می کند، فصل قبل سروش رفیعی به پرسپولیس پیوست و اعتراض های مسئولین فولاد سودی نداشت و باید دید آیا در مورد شاهین عباسیان اعتراض قرمزهای اهوازی به جایی می رسد یا خیر.

فولاد خوزستان پرسپولیس تهران نقل و انتقالات 1396

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن استقلال محروم شدند

روزبه چشمی و صالح حردانی به دلیل دریافت چهارمین کارت زرد، از بازی هفته آینده استقلال برابر فولاد محروم شدند.

طرفداری | در جریان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر، روزبه چشمی در دقیقه ۵۷ با کارت زرد کوپال ناظمی مواجه شد تا این بازیکن ۴ اخطاره شود و دیدار هفته آینده استقلال برابر فولاد را از دست بدهد.

صالح حردانی هم در دقیقه ۶۹ کارت زرد گرفت تا او هم دیگر محروم استقلال در دیدار برابر فولاد باشد.

تیم‌های استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد برود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir