Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورا، همکاران و فعالان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان‌شرقی به مناسبت سالروز سوم تیرماه سالروز تاسیس این سازمان عصر امروز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج،شفیعی در دیدار با نماینده‌ی ولی فقیه در استان با بیان اینکه قانون تاسیس سازمان نظام مهندسیسال 1380 در مجلس شورای اسلامی تصویب و عملا وارد فاز اجرایی شده است، یادآور شد:انتخابات سازمان نظام مهندسی هر چهار سال یکبار در استان برگزار و در آن 11 نفر بعنوان اعضای شورا انتخاب می‌شوند که از این بین 4 نفر بصورت انتصابی و 7 نفر بصورت انتخابی توسط اعضاء صورت می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان نظام مهندسی استان ادامه داد: هدف از تشکیل این سازمان افزایش ضریب نفوذ پذیری دانش به مزارع در راستای افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی با حفظ و پایداری محیط زیست و منابع تجدید شونده و حمایت از حقوق صنفی مهندسی بود.

وی گفت: تعداد اعضای حقیقی سازمان به 13000 هزار نفر و تعداد اعضای حقوقی به 441 عضو رسیده است که حداقل مدرک آنها برای عضویت در این سازمان کارشناسی در یکی از گرایش های رشته مهندسی کشاورزی است و این سازمان علاوه بر شهر تبریز در 20 شهر دیگر استان دفتر نمایندگی دارد.

وی نظارت بر حسن انجام خدمات مهندسی در چارچوب مقرارت اصل 44 قانون اساسی را مهمترین وظیفه سازمان نظام مهندسی اعلام کرد و افزود: به استناد قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، قانون نظام جامع دامپروی، گلخانه و قوانین مشابه کلیه صدور مجوزهای کشاورزی، نظارت فنی بر احداث، امکان سنجی طرح ها و ....از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان به این سازمان واگذار گردیده است.

شفیعی برگزاری دوره های آموزشی تخصصی عملی در راستای ارائه آموزش‌های بروز به اعضای سازمان نظام مهندسی را از دیگر برنامه های این سازمان اعلام کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شمال غرب کشور در پایان ابراز امیدواری کرد با اجرای کامل واگذاری تصدیگری‌ها به بخش خصوصی و اعتماد دولت به مهندسین جوان و فعال بتوانیم درآینده گام های اساسی در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری ،اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برداریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۹۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود

حسن محمدی ادیب گفت: در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری از چهار بنای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز سایر بناها به مرور در لیست واگذاری قرار می‌گیرند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: با توجه به برنامه‌ریزی برای احیا و ساماندهی بناهای تاریخی استان با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری از طریق صندوق توسعه و احیای بناهای تاریخی، فراخوان مزایده یکی دیگر از بناهای تاریخی اردبیل توسط این صندوق منتشر شده است.

به گفته او، خانه تاریخی آصف اردبیل از طریق فراخوان مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بناهای تاریخی منتشر شده از سوی صندوق توسعه و احیا واگذار می‌شود و متقاضیان تا ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: علاقه‌مندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بنای تاریخی می‌توانند برای شرکت در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • استولتنبرگ: اعتماد اوکراین به ناتو خدشه‌دار شده است
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه