Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه میز ماشین‌سازی و تجهیزات با حضور بخش خصوصی در سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، اولین جلسه میز ماشین‌سازی و تجهیزات به منظور بررسی چالش‌های پیش روی صادرکنندگان، نمایندگان بخش خصوصی و کارشناسان و صاحب‌نظران این صنعت و رئیس کل سازمان سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجتبی خسروتاج پس از تشریح فعالیت‌های اخیر سازمان توسعه تجارت ایران در چارچوب تغییرات صورت گرفته و در جهت توسعه صادرات غیر نفتی گفت: ساز و کار ورود صنعت ماشین‌سازی به بازارهای جهانی برای صادرات، از دیگر کالا‌ها متفاوت است.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش سهم صادرات ماشین‌آلات و تجهیزات افزود: با همفکری مدیران ذیربط، سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیون دلاری برای صادرات ماشین آلات و تجهیزات صورت گرفته است.
کمالی اردکانی نیز با ارائه خلاصه‌ای از عملکرد میز ماشین‌سازی و تجهیزات اظهار داشت: مهم‌ترین مأموریت میز‌ها رصد مشکلات و مسایل صادرکنندگان است که برای پیشبرد اهداف، نیازمند همکاری و تعامل با سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها هستیم.
آمار صادرات ماشین‌آلات و تجهیزات در دو ماهه اول سال ۱۳۹۶ به حدود ۷۵ میلیون دلار رسیده است که این آمار در مقایسه با آمار مشابه سال گذشته حاکی از رشد قابل توجه در صادرات این اقلام است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی

پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.

ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید در خصوص استفاده از برند نوکیا و تایید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.

به نظر می‌رسد در روزهای آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • آفریقا؛ قاره فرصت ها؛ موانع همکاری های تجاری ایران و آفریقا چیست؟
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • آفریقا فرصت‌های زیادی برای صنعتگران و تجار ایرانی دارد
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • چند کشور آفریقایی کالای ایرانی می‌خرند؟