Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:51:44 GMT

۹۹ جایگاه عرضه سوخت در استان سمنان فعالیت می کنند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۰۰۶۷۳

۹۹ جایگاه عرضه سوخت در استان سمنان فعالیت می کنند

شاهرود - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود با اشاره به نزدیک شدن مسافرت‌های تابستانی گفت: ۹۹ جایگاه عرضه سوخت استان سمنان آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

سبحان رجب پور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه با نزدیک شدن به عید سعید فطر و شروع مسافرت های تابستانی کنترل‌های کمی و کیفی جایگاه های عرضه سوخت استان سمنان افزایش یافته است، تصریح کرد: همچنین بازرسان جایگاه های منطقه شاهرود نیز به صورت شبانه روزی وضعیت جایگاه های عرضه سوخت را از نظر خدمت رسانی به مشتریان مورد بررسی و پایش قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به سوخت سی ان جی، مردم را تشویق به استفاده بیشتر از این نوع سوخت به جای بنزین کرد و اضافه کرد: در راستای رفاه حال مسافران و زائران حرم رضوی و استقبال بیشتر مردم از سوخت سی ان جی تعداد جایگاه های عرضه این نوع سوخت در استان سمنان افزایش یافته و بزرگترین جایگاه سی ان جی شرق استان نیز بزودی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود یاد آور شد: این منطقه دارای ۵۹ محل عرضه بنزین و نفتگاز و ۴۰ جایگاه سی ان جی فعال است که به صورت شبانه روزی به زائران و مسافران خدمت رسانی می کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب گفت: پلیس شهرستان سمنان با اشرافیت اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق به ارزش آن را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال  کشف کردند .

راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.

دیگر خبرها

  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود