Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی از تلاش های مدیر کل و برنامه سازان صدا وسیمای مرکزفارس درماه مبارک رمضان تجلیل کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز فارس ، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی در دیدار مدیر کل و برنامه سازان صدا وسیمای مرکزفارس گفت: همبستگی ،همراهی و هم فکری صدا وسیمای مرکز فارس با این آستان مقدس یکی از نشانه های تلاش این مجموعه درراستای آشنایی بیشتر مردم با معارف الهی و تامین نیازها و خواسته های فرهنگی و مذهبی آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله سید علی اصغر دستغیب گفت: جامعیت یکی از موضوعات بسیار پراهمیت و اختصاصی در کارنامه رسانه ی استانی فارس است که باعث شده همه ی اقشار مختلف جامعه اعتماد بسیار بالایی نسبت به این مرکز داشته باشند و صداوسیمای مرکزفارس درابعاد مختلف پیشتاز باشد.
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی دراین دیدار نقش صدا وسیمای مرکزفارس درمعرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت را عالی توصیف کرد و افزود : در این چند ساله ی اخیرشاهد ادای حق صدا وسیمای مرکزفارس به سومین حرم اهل بیت هستیم و این جای تقدیر دارد .
مدیر کل صداوسیمای مرکز فارس هم در این دیدار حمایت های آیت الله دستغیب را پشتوانه ی محکمی برای این مرکز دانست و گفت : این مرکزبا همکاری های آستان مقدس احمدی و محمدی عملکرد مثبتی در انعکاس برنامه های مختلف دینی و معارفی سومین حرم اهل بیت داشته است .
درپایان این دیدار با اهدا لوح تقدیر از زحمات مدیر کل صداو سیمای مرکزفارس و برنامه سازان ماه مبارک رمضان این مرکز تجلیل شد. دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم

به گزارش همشهری آنلاین، رضا درویش با جذب اوسمار ویرا در نیم‌فصل و البته خریدهای خوبی که داشت، توانست پرسپولیس را دوباره در حد یک مدعی جدی قهرمانی مطرح کند. درویش البته بعد از باخت پرسپولیس به آلومینیوم با موجی از انتقادات مواجه شد اما با گذشت زمان شرایط به سود او و تیمش تغییر کرد.

او در مورد انتخاب اوسمار گفت: ما پس از بررسی‌های فراوان و پس از مشورت با اهل فن، پیشکسوتان دل سوز و البته گرفتن نظر بازیکنان بزرگ پرسپولیس، اوسمار را انتخاب کردیم و شما دیدید که چه انتخاب درستی بود. ما دیدگاه بزرگان تیم در مورد دانش فنی و عملکرد آقای اوسمار را گرفتیم. جالب این که روزهای اول خیلی‌ها به خاطر این انتخاب به من فحش دادند و حالا همان‌ها پیام می‌دهند که دیدید ما گفتیم او مربی خوبی است!

وی افزود: شماره‌هایشان را دارم. به هر حال ما خوشحالیم که انتخاب درستی انجام دادیم. در آن مقطع اگر آنچلوتی را هم می‌آوردیم ۲ ماه زمان می‌برد تا پرسپولیس و فضای فوتبال ایران را بشناسد و شاید از کورس قهرمانی خارج می‌شدیم اما خدا را شکر بعد از بازی با آلومینیوم، پرسپولیس به بازی برگشت و...

درویش در خصوص وضعیت رقبای پرسپولیس گفت: ما کاری به رقبا نداریم و در هر دو جام برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. شما می‌بینید که دو تیم مطرح و پول‌دار یک میلیون دلار خرج کردند اما الان کجا هستند؟ ما وظیفه داریم ۶ بازی آخر خود در لیگ را ببریم و با این اتفاق شک نکنید که قهرمان می‌شویم.

او در مورد قرارداد اوسمار گفت: فقط همین‌قدر بگویم که قراردادش از بسیاری از مربیان لیگ برتری کمتر است. او روی پرسپولیس شناخت خوبی داشت و از نظر فنی هم توانسته شایستگی‌های خود را نشان بدهد.

درویش در پاسخ به این سوال که اگر یحیی گل‌محمدی هم مانده بود، همین خریدهای خوب را در نیم‌فصل انجام می‌دادید؟ اظهار کرد: چرا که نه! شک نکنید که تلاش می‌کردیم هر بازیکنی را که آقایحیی می‌خواهد بخریم. مگر قبلا این کار را نکردیم؟ جالب است بدانید که مذاکره با عبدالکریم حسن در زمان گل‌محمدی و با نظر مثبت ایشان آغاز شد. من در زمان آقایحیی دو بازیکن تاپ را معرفی کردم که ایشان گفت به تاکتیک تیمی ما نمی‌خورند و حق هم داشت چون به هر حال سرمربی تیم بود. الان هم می‌بینید که خریدهای جدید چقدر خوب کار کرده‌اند و تازه من به شما می‌گویم در بازی‌های آینده عبدالکریم حسن، اورونوف، خدابنده‌لو و... بهتر هم می‌شوند.

وی گفت: ما اگر ۶ بازی خود را ببریم، صددرصد قهرمانیم و من شخصا خیلی امیدوارم.

وی در پاسخ به این سوال که نگران حذف از آسیا نیستید؟ گفت: نه اصلا. اهلیت‌ها تایید شده و ۳ اردیبهشت رسما کار مالکیت و انتقال انجام می‌شود. با این حساب نباید مشکل خاصی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

کد خبر 845994 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت
  • آغاز برداشت گل محمدی در میمند فارس
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی اول اردیبهشت