Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاين، اين نماينده ادوار گذشتهمجلس در واکنش به هتاکي علیه رئيس جمهور در حاشيه راهپيمايي روز قدس، در کانال تلگرامیخود نوشت:

رخداد تلخ اهانت به رییس جمهور در راهپیمایی روزقدس دارای تبعات و ابعاد مختلفی است؛

۱. اهمیت حضور میلیونی مردم و  جایگاه روز جهانی قدس و ضرورت های اعلامی در آزادیقدس شریف و مخالفت با ظلم و استکبار را تحت الشعاع قرار داده که همگی غیرقابل جبرانمی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲. اهانت به رییس جمهور امری فوق العاده مذمومو بسیار زشت است که با هیچ ادله ای نمی توان آن را توجیه نمود. علاوه بر این، این کارخوراک تبلیغی بدست بدخواهان انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران داده تا جایی که از آن بعنوان ابزاری برای حق نمایی باطن باطلخویش استفاده نمایند.

۳. این گونه برخوردها مواجهه غیر حق و ضد ارزشیاست که یا از سردلسوزی ولی بدون تدبر در عواقب زشت آن صورت گرفته و یا با تدبیر برایبرچسب زدن های غیر اخلاقی به جریان ارزش مدار و دلسوز جامعه، که در صورت اول می بایستبه درگاه الهی توبه نمود و مانع تکرار اینگونه رفتارهایی ناشایست شد و یا در صورت عامدانهبودن  آن در برابر قانون حاضر شد و پاسخ‌گویاین کار خلاف منافع ملی و غیراخلاقی بود.

۴. اگر افراد معترض به رفتارها و گفتارهایخلاف منافع و امنیت ملی جناب آقای روحانی اعتراض دارند و می خواهند صدای خود را بهگوش ایشان برسانند باید راهی غیر از مسیر طی شده را انتخاب کنند و با نقد سازنده ودلسوزانه هم به رئیس جمهور محترم راه صواب را نشان دهند و هم افکار عمومی و اذهان مردمشریف ایران را روشن نمایند تا گفتار در جای خود قرار گرفته و سبب سازندگی و پیشرفتشود نه اسباب خرابی و نقار را فراهم آورد.

۵. ارزش های اصیل اسلامی به ما می آموزد کهقول لین و کلام منطقی از هرچیزی موثرتر است پس باید بکوشیم اصول و ارزش های خود راباز شناسیم و خود را آراسته به زیور آنها نماییم.

 ماه مبارکرمضان و مهمانی ویژه خدا  در حال پایان است،پس خود را بیابیم و به ریسمان وحدت چنگ زنیم که فرمود، یدالله مع الجماعه.

2727

 

 

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت:۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق و تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام شده است.   وی همچنین از  رشذ ۱۴۶ درصدی در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.   معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالا‌های کشفی بوده و در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود گردیده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز