Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@04:03:19 GMT

بانوان بدمینتون باز به یونیورسیاد می روند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۰۱۹۵۹

بانوان بدمینتون باز به یونیورسیاد می روند

رییس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی با رییس فدراسیون بدمینتون در خصوص نحوه اعزام تیم بدمینتون دانشجویان به رقابتهای بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش ایسنا، به منظور هماهنگی اعزام تیم بدمینتون دانشجویان به بیست و نهمین یونیورسیاد دکتر دهخدا رییس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی با دکتر پوریا رییس فدراسیون بدمینتون دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا براین گزارش در این دیدار که با حضور روسای دو فدراسیون ، دکتر صفاری نایب رئیس بانوان فدراسیون دانشگاهی ، دکتر مددی نایب رئیس بانوان و آقای مداحی رئیس کمیته آموزش فدراسیون بدمینتون در محل فدراسیون بدمینتون حضور یافتند و طی جلسه ای هماهنگی های لازم در خصوص نحوه انتخاب و اعزام دانشجویان دختر به یونیورسیاد دانشگاهی که در شهریورماه ۹۶ در چین تایپه برگزار می گردد ، صورت گرفت.

دکتر دهخدا در این جلسه ضمن تشکر از برنامه ریزی فدراسیون بدمینتون ، اعلام نمودند اعزام دختران برای اولین بار صورت میگیرد و امسال در نظر گرفته شده است که در قسمت دختران دو نفر به مسابقات دانشجویان اعزام گردند. رئیس فدراسیون بدمینتون از دکتر دهخدا جهت حضورشان در فدراسیون بدمینتون و اعزام دانشجویان دختر برای اولین بار به مسابقات دانشجویان تشکر و قدردانی نمودند. همچنین در جلسه فوق دکتر فریبا مددی نایب رئیس بانوان و آقای مداحی رئیس کمیته آموزش فدراسیون نقطه نظرات خود را در خصوص برنامه ریزی مسابقات و همچنین برگزاری اردو اعلام نمودند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 

 به گزارش قدس خراسان، ظهر شنبه هشتم اردیبهشت ماه همزمان با خیزش جهانی جامعه دانشگاهیان علیه جنایت‌ها و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و پس از برخورد شنیع پلیس آمریکا با جامعه اساتید و دانشگاهیان حامی فلسطین در دانشگاه‌های این کشور، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد برای محکومیت این اقدام دولت آمریکاف جلوی درب دانشگاه فردوسی مشهد تجمع ضداستکباری برگزار کردند. 

در این مراسم که با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مشهد برگزار شد، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از نوشتن نامه‌ای به نمایندگی از جامعه دانشگاهی مشهد خطاب به رؤسای ۳۸ دانشگاه آمریکا، در حمایت از دانشجویانی که شجاعانه با وجود سرکوب شدید پلیس آمریکا، با تحصن و تجمع صدای مردم مظلوم غزه شدند، خبر داد. 

در متن نامه مسعود میرزایی شهرابی آمده است « به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع کنیم و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای تحقیق انتقادی و حمایت از آرمان‌ صلح و عدالت هستند.» 

در خلال این مراسم که با رجزخوانی، شعرخوانی و شعارهای ضدصهیونیستی دانشجویان مشهدی ادامه پیدا کرد، بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی نیز قرائت شد و پس از آن، رسول نوروزی، رئیس ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی ضمن سخنرانی به نقش دانشگاه‌های حامی فلسطین در آینده آمریکا اشاره و تاکید کرد: این خیزش جامعه نخبگانی همه معادلات آینده جهانی را برهم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد