Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با مصوبه هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی تمام تولیدکنندگان فرش دستباف در اردبیل تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در جلسه راهبری خوشه‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: مصوبه بیمه تولیدکنندگان فرش دستباف توسط هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام تولیدکنندگان فعال فرش دستباف در استان اردبیل تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات اساسی تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف تا به امروز بحث بیمه بود، افزود: با حمایت دولت و نمایندگان مجلس هم‌اکنون این دغدغه برطرف شده و انتظار می‌رود تحول عظیمی در حوزه فرش دستباف استان اردبیل را شاهد باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان فرش در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه سازمان صنعت، معدن و تجارت برنامه‌ریزی هدفمندی را پیش‌بینی کرده تا تولیدکنندگان در راستای تولید فرش باکیفیت دغدغه‌ای نداشته باشند.

عاملی تصریح کرد: انتظار می‌رود بحث تعالی دغدغه‌های ذهنی و فکری تولیدکنندگان فرش دستباف مبنای اساسی قرار گیرد تا مطالبات و خواسته‌های این تولیدکنندگان مورد بررسی قرار گرفته و در این زمینه راهکارهای اساسی برای ارتقای صنعت فرش در اردبیل به کار گرفته شود.

وی بیان کرد: دولت زیرساخت‌های لازم را برای توسعه فرش دستباف در اختیار قرار می‌دهد ولی در این زمینه حضور تولیدکنندگان بافندگان و بخش خصوصی نیاز اساسی است که باید خود بتوانند ایده‌ها و طرحهای خود را پیاده کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از راه‌اندازی دومجتمع استاندارد فرش در اردبیل خبر داد و گفت: در صدد هستیم این مجتمع‌ها را ارتقاء دهیم تا بتوانیم گام بزرگی در حوزه صادرات و تولید فرش دستباف در سطح استان و کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/

R41374/P41362/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیماران SMA از مزایای صندوق بیماری‌های خاص-صعب‌العلاج

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل کاملی، در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر سازمان بیمه سلامت چه خدماتی به بیماران SMA ارائه می‌دهد، افزود: با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیماران مبتلا به SMA در صورتی که اطلاعات بیمار در سامانه بیماری‌های نادر وزارت بهداشت (RDA) ثبت شده باشد، از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج بهره مند می‌شوند.

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص پوشش دارویی این بیماران، گفت: بعد از معرفی بیمار به منظور دریافت دارو از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت به سازمان بیمه سلامت، فارغ از نوع بیمه پایه، با مراجعه بیمار به داروخانه‌های منتخب از مزایای صندوق بهره مند می‌گردند.

وی تصریح کرد: بیماران مبتلا به هر سه تیپ بیماری SMA TYPE1, SMA TYPE2, SMA TYPE3 از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج در خصوص خدماتی از جمله آزمایش، پرتوپزشکی، توانبخشی، خدمت پزشک، ویزیت و دارو (بر اساس ضوابط ابلاغی) بهره مند می‌شوند.

کاملی تاکید کرد: بیماران منتسب به نشان بیماری SMA می‌توانند با رعایت ضوابطی از مساعدت‌های موردی تبصره ذیل ماده ۹ اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج با ارائه مدارک و مستندات به ادارات کل استانی، پس از طرح و بررسی و در صورت تأیید در کمیته‌های مربوطه برای خدمات خارج از ضوابط ابلاغی بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: هرگونه تغییر آتی در نحوه پوشش مبتنی بر ضوابط ابلاغی از مبادی ذی صلاح خواهد بود.

کد خبر 6063616 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • درآمد تولیدکنندگان محتوا در تیک‌تاک چقدر است؟
  • تولیدکنندگان محتوا در تیک‌تاک چقدر درآمد دارند؟
  • مدیرعامل بیمه ایران عزل شد
  • از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بومی با تمام توان حمایت خواهیم کرد
  • قیمت مرغ تا پایان ماه رمضان نوسانی ندارد
  • افزایش تولید در صنعت فولاد کشور
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • بهره مندی بیماران SMA از مزایای صندوق بیماری‌های خاص-صعب‌العلاج
  • مصوبه جدید دولت برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان
  • کالاهای موردنیاز پارس جنوبی از تولیدکنندگان استان بوشهر تامین شود