Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@07:13:01 GMT

ستاره اتلتیکو در لیست خرید تابستانی بارسلونا

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۰۳۶۲۶

ستاره اتلتیکو در لیست خرید تابستانی بارسلونا

سائول نیگز، ستاره خط میانی اتلتیکو مادرید پلن B بارسلونا در صورت شکست در جذب وراتی است.

به گزارش "ورزش سه"، بر کسی پوشیده نیست که بارسلونا قصد دارد مارکو وراتی،هافبک ایتالیایی پی اس جی را برای تقویت خط میانی خود به خدمت بگیرد ولی جذب این بازیکن دشواری های بسیاری دارد. مدیر پی اس جی مخالف هرگونه جدایی وراتی است ولی خود بازیکن اصرار دارد که فصل بعد برای بارسلونا بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز آس ادعا کرد که مسئولان بارسلونا در صورت شکست در جذب وراتی، به سراغ سائول خواهند رفت. بارسلونا پس از انتقال داوید ویا به اتلتیکو در سال 2013، حق خرید چند بازیکن جوان روخی بلانکوس ها از جمله سائول را برای خود محفوظ نگاه داشتو امسال را بهترین زمان ممکن برای جذب سائول می بیند.

این بازیکن که هم اکنون در رقابت های زیر21 سال اروپا همراه با تیم ملی اسپانیا حضور دارد و در سه بازی گذشته موفق به زدن دو گل نیز شده، فصل گذشته 53 بازی برای اتلتیکو انجام داد و با وجود سن اندکش توانسته جایگاهی ثابت در تیم دیگو سیمئونه داشته باشد.

رقم فسخ قرارداد او 80 میلیون یورو است و باید دید بارسلونا حاضر به پرداخت این رقم خواهد شد یا اینکه وارد مذاکره با باشگاه اتلتیکو می شود.

پاری سن ژرمن بارسلونا سائول نیگز اتلتیکو مادرید مارکو وراتی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۰۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن

بازیکنی که بدون هزینه به لورکوزن آمد و در کمتر از یک سال به یکی از بهترین های جهان تبدیل شد.

در جریان برتری ۲-۰ بایرلورکوزن مقابل آاس رم در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، الخاندرو گریمالدو بازهم درخشان ظاهر شد و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

گریمالدو که در آکادمی بارسلونا پرورش یافته و سابقه بازی در بارسلونا ب‌ را در کارنامه دارد، در ۲۸ سالگی زیر نظر ژابی آلونسو به بهترین فرم ممکن برای یک بازیکن در پست وینگ بک چپ رسیده است. او در تابستان گذشته پس از اتمام قراردادش با بنفیکا به عنوان بازیکن آزاد به لورکوزن پیوست و تاکنون در ۴۶ بازی برای این تیم در همه رقابت ها، آمار فوق العاده ۱۱ گل و ۱۸ پاس گل را ثبت کرده است.

گفتنی است فریمپونگ در پست وینگ بک راست نیز آماری عالی در فصل جاری دارد؛ ۱۳ گل و ۱۱ پاس گل در ۴۲ بازی برای لورکوزن.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا